streda 30. augusta 2017

Glossybox za August 2017


Ahojte :) Tento mesiac oslávil Glossybox svoje 6. narodeniny a preto práve odoberatelia tohto boxu dostali možnosť nakombinovať produkty, ktoré sa vo výročnom boxe budú nachádzať. O aké produkty išlo sa môžete dočítať v tomto článku.

Ako prvé musím povedať, že na dizajne boxu si tentokrát dali veľmi záležať. Je nádherný a určite si ho niekde vystavím. 

Ja tento box odoberám približne 2 roky a za ten čas som mala možnosť vyskúšať rôzne produkty od  high-end značiek, ktoré by som si bežne nekúpila až po tie ktoré aj vy môžete zohnať v drogérii. Aj keď občas ma produkty nenadchnú, tak mu dávam stále šancu a každý mesiac netrpezlivo čakám kedy príde, aby som vám ho mohla ukázať tu na blogu. 




Hello Beauty- oval brush No. 4
Poslednú dobu sa tieto oválne štetce stali veľmi populárnými nie len v zahraničí, ale už aj u nás. Ja som ešte žiadny neskúšala ani ma to nejako nelákalo (pripomína mi to niečo s čím sa češú kone-prepáčte). Tento štetec má široké využitie, môže sa s ním nanášať make-up ako aj bronzér, tým pádom ušetríte aj na čase a nemusíte používať rôzne štetce. Ja som ho vyskúšala jeho používanie bolo veľmi ľahké vzhľadom na to, že je oválny a maličký tak s ním viete ľahko zapracovať make-up aj na horšie dostupných miestach. Čo sa týka bronzéru tak sa mi s týmto štetcom zle kontúrovalo a uprednostňujem určite klasický štetec na bronzér, ale je to len prvý dojem a budem ho ďalej testovať. 
Tento konkrétny štetec tiež nebol testovaný na zvieratách, čo veľmi oceňujem. 
-originálny produkt, cena: 14,95€

Modellauncher- Savanna sun bronzer
Tento bronzér je hrubo namletý a obsahuje ako matné tak aj lesklé časti, na jeho nanášanie sa používa  oválny štetec, ktorý bol v boxe tiež priložený. Na štetec sa nanesú všetky časti bronzéru a tým sa vytvorí "sun kissed look." Ja osobne nemám rada ak bronzér obsahuje trblietky, určite preferujem matný finish a následné rozjasnenie určitých miest high lighterom, ale chápem že tento bronzér bol určený práve na leto a preto v sebe obsahuje už aj rozjasňovač. Myšlienka pekná, ale ja ho nevyužijem. 
-originálny produkt, cena: 18,75€



Schaebens- Müsli mousse maske
Ako darček bola do boxu priložená táto maska, ktorá mi príde veľmi originálna a netradičná, pretože masku si vy sami pripravíte doma. Zamiešate si ju s troškou teplého mlieka alebo vody a následne si ju nanesiete na pleť. Obsahuje müsli, avokádo, brusnice a mandle. Upokojuje pokožku, zbavuje ju odumretých buniek, zbavuje ju nečistôt a zaručuje jedinečnú sviežosť. 


-originálny produkt, cena: darček (dostupné v AT, DE).

Manna Kadar- sheer glo shimmer lotion
V boxe bola zastúpená aj dekoratívna kozmetika v podobe shimmeru, ktorý sa môže využiť buď na tvár alebo aj na celé telo kdekoľvek sa chcete lesknúť. Môžete ho primiešať do denného krému alebo priamo do make-upu tým vytvoríte z matného make-upu lesklý finish. Toto je opäť produkt, pri ktorom by som nechcela aby sa mi celá tvár leskla, takže ho ja nevyužijem ale určite ho venujem niekomu, kto má lesklé looky rád. Jediný problém, ktorý má tento shimmer je ten, že je veľmi tekutý a napriek tomu, že má krásnu jemnú ružovkastú farbu, tak je pigment veľmi slabý a aj keby ste si ho dali len na pleť bez toho aby ste ho do nejakého produktu zamiešali, tak uvidíte len lesk bez jeho pigmentu, pretože toho má nedostatok. 
-originálny produkt, cena: 26€



amika- Perk up dry shampoo
Bola som úplne nadšená, keď som uvidela že do boxu priložili aj suchý šampón! Navyše v maličkom balení, ktorý si môžem kdekoľvek vziať so sebou, aj keď viem že vydrží len pár použití, pretože to je naozaj veľmi malé balenie. Ja si vždy kupujem suché šampóny od Batiste, pretože som s nimi spokojná a nemám potrebuje skúšať iné, ale som rada že sa práve značka, ktorú som ešte nemala nachádzala v boxe. Navyše tento suchý šampón neobsahuje žiadne umelé farbivá, parabény, sulfáty a hliníkové častice. Šampón pohlcuje mastnotu z vlasov a vytvára ich nadýchanejšie vďaka prírodnému ryžovému škrobu. 
-originálny produkt, cena: 15,20€

Dove DermaSpa- pure leichtigkeit body lotion
Glossybox nejakým zázrakom vždy vie kedy mi dochádza telové mlieko a zásobuje ma novým. Značku Dove čo sa týka starostlivosti o telo považujem za veľmi, veľmi kvalitnú, ale to už určite viete ak pravidelne čítate moje príspevky. Z rady DermaSpa som už jedno telové mlieko skúšala toto je však oveľa hutnejšie, ale napriek tomu sa ľahko masíruje do pokožky a pomerne rýchlo sa aj v strebáva, odporúčam používať vždy po sprche. Navyše produkty od Dove vždy tak krásne voňajú.
-originálny produkt, cena: 4,99€





Celý box vyšiel na 61,14€ (+maska).

Takýto bol obsah narodeninového Glossyboxu. Určite sa so mnou môžete v komentári podeliť aké produkty by ste z boxu radi vyskúšali vy. 

1 komentár: