sobota 23. septembra 2017

Menší nákup a darčeky z Yves Rocher


Ahojte :) značka Yves Rocher sa čoraz častejšie objavuje na mojom blogu, ale ja som si ju veľmi obľúbila a stále od nich objavujem skvelé veci, ktoré musím ukázať aj vám. Tentokrát som k nákupu obdržala aj milé darčeky.
Myslím si, že som už raz spomínala že som si založila zákaznickú kartičku aj v susednom Rakúsku, kde majú niektoré akcie rovnaké ako sú aj u nás, ale majú aj iné ktoré sa k nám nedostanú. 
Poštou mi prišli dve ponuky. Jednou z nich bolo, že môžem dostať zľavu 50% z celého nákupu, ak prinesiem niekoho kto sa u nich tiež zaregistruje a ten potom získal menší balíček (vzorka micelárky a krému, rovnaký balíček som vám už ukazovala v jednom príspevku cez leto).
V druhej ponuke som mala možnosť dostať k nákupu roztomilý diár, ktorý sa mi teraz naozaj hodí a tiež "to do list."


Diár je veľmi pekný, má jednoduchý dizajn a navyše je maličký a ľahučký takže nezaberie veľa miesta. "To do list" má dosť veľa strán a môže sa tam zapisovať všetko čo človek potrebuje urobiť a tiež odškrtávať veci, ktoré sú už hotové. Myslím si že je to dobrá vecička hlavne keď máte plnú hlavu vecí, ktoré potrebujte urobiť.


Počas leta som vám na blogu tiež predstavila radu na regeneráciu vlasov od tejto značky, s ktorou som bola veľmi spokojná. Šampón mi doteraz vydržal a dokonca z neho  mám ešte takmer polovicu (takže sa naozaj míňa veľmi pomaly, aj keď máte dlhé vlasy), ale kondicionér z tejto rady mi už dochádza a preto som si vybrala masku z rovnakej rady pre regeneráciu vlasov (pôvodne som si chcela kúpiť túto masku už hneď pri nákupe šampónu, ale vtedy ju nemali, preto som si zobrala kondicionér).
-A následne keď som išla tieto veci nafotiť, tak som zistila, že aj napriek tomu, že mali veľmi podobnný obal, tak som si nekúpila masku na vlasy ale na telo, čo určite počas zimy využijem, ale som na seba nahnevaná, že som si lepšie neprečítala čo si vlastne kupujem. Ale berme to z pozitívnej stránky, ktorá je taká že stále lepšie, že som si to všimla teraz ako keby som si ju dala na vlasy. 😊



K balíčku, ktorý som vyššie spomínala sme tiež dostali pleťový krém, ktorý som už dala mamine (ten môžete vidieť na úvodnej fotke) a vzorku sprchového gélu s názvom Colection Été. Mal by to byť parfumovaný sprchový gél, čo popravde znie veľmi zaujímavo.

Ako posledné som si kúpila levanduľový krém na nohy, ktorý vonia naozaj nádherne! Dúfam, že mi pomôže a zmäkčí mi chodidlá.



Verím, že sa vám menší nákup páčil, a ak by ste chceli na blogu viac takýchto nákupov, tak mi to určite napíšte v komentári.



2 komentáre:

  1. Ahoj, Yves Rocher je také moje oblíbená značka. Ten diář, to do list i taška jsou dokonalé, škoda, že to není u nás :( Jinak když vidím ty produkty, mám chuť vykoupit celou prodejnu :D

    Saskie Green

    OdpovedaťOdstrániť