sobota 28. októbra 2017

Adventné kalendáre- BALEA, ALVERDE, TREND IT UP!!


Ahojte :) Mám pocit, že sa tento rok roztrhlo vrece s adventnými kalendármi. Pomaly každá značka si vymyslela vlastné. ale ja som stavila na overenú klasiku a to sú adventné kalendáre z drogérii DM.

Ak sledujete môj blog pravidelne, tak sa určite pamätáte na minuloročný adventný kalendár od Balei, z ktorého som všetky produkty ukazovala na blogu. Tento rok v DM drogérii pribudli ďalšie kalendáre od privátnych značiek, na ktoré som si brúsila zuby už odkedy som zistila, že budú.

Ešte neviem presne ako ich budem pri odpočítávaní Vianoc uverejňovať, ale môžete mi napísať do komentáru, či by ste skôr chceli každý deň článok (t.j. 3 produkty z každého kalendára), alebo samostatný článok na každý kalendár spolu s obsahom keď sa už otvoria všetky okienka ako minulý rok.


BALEA adventný kalendár
Balea tento rok opäť vydala adventný kalendár so svojimi produkty, ktoré sú v podobe miniatúroch a majú špeciálne balenia s vianočnou tematikou. Tento kalendár rovnako ako aj ostatné má nádherný dizajn a je vidieť, že si na ňom dali skutočne záležať. Ak kalendár prevrátite z opačnej strany, tak môžete nahliadnúť aké produkty obsahuje ktoré okienko. To vám ešte prezrádzať nechcem, ale na Youtube nájdete videá, kde všetky kalendáre s kozmetikou, ktoré vám v tomto článku ukážem, už dievčatá otvárajú, tak môžete sami usúdiť, či sa vám výber produktov v kalendári páči a kúpili by ste si ho alebo naopak nie.




ALVERDE adventný kalendár
Veľkou novinkou pre mňa bol kalendár od Alverde, pretože som vôbec nepredpokladala, že aj táto značka sa rozhodne vydať adventný kalendár svojej prírodnej kozmetiky. Musím vám však prezradiť, že tento kalendár obsahuje úžasne produkty a ak by som si mala z pomedzi všetkých vybrať jeden, tak určite beriem tento. Veľmi sa už teším na jeho otváranie, aj keď si ešte celý november budem musieť počkať. Opäť ak chcete vidieť jeho obsah pozrite si videá.




TREND IT UP adventný kalendár
S touto kozmetickou značkou som sa stretla prvýkrát v tomto roku. Ešte mám z nej zmiešané pocity, produkty ktoré som od nich zatiaľ vyskúšala ma veľmi neoslovili a rozhodovala som sa či investovať práve do kalendára od tejto značky. Na druhej strane som si však povedala, že budem môcť od nich vyskúšať nové produkty, ktoré budú miniatúrky a nebudem musieť platiť za plné balenie, ktoré by mi možno nevyhovovalo. Navyše na blogu uvidíte aj adventný kalendár s kozmetikou, pretože ostatné obsahujú skôr telovú a pleťovú kozmetiku.



ALVERDE adventný kalendár v podobe čaju a čokolády
Keď sme boli malí, tak pre nás bola zrejme jediná predstava adventného kalendára v podobe čokolády, ja sladkosti veľmi nejem, preto pre mňa sú tieto kozmetické kalendáre ako vykúpením. Alverde však vydala aj adventný kalendár v podobe čajov, ktorý som mala už aj minulý rok a páčilo sa mi, že som každý zimný deň mohla ochutnať inú príchuť čaju. Adventný kalendár s čokoládou vymyslela táto značka tiež veľmi zaujímavo, pretože čokoláda sa skrýva v okienkách, ktoré sú štvorčeky, všetky tieto štvrčeky obsahujú iné obrázky z každej strany a podľa toho ktorú stranu použijete tak vám vznikne iný obrázok. Myslím, si že pre malých to môže byť zaujimavé a navyše obsahuje zdravšie čokolády ako tie z adventných kalendárov z klasických obchodov.



Na všetky kalendáre, ktoré som vám v tomto článku predstavila sa môžete tešiť počas decembra. Neviem vám povedať, či sa dostatnú aj do našich drogérii, pretože som si ich doviezla zo zahraničia, ale bola by som veľmi rada ak by sa objavili aj u nás a v dostatočnom množstve aby sa ušlo každému, pretože si myslím, že by bol o ne veľký záujem.

12 komentárov:

  1. Super kalendáře, můžeš mi prosím napsat, kolik stál ten od Trend it up?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No a presne toho sa obávam, že zase nám dodajú 5 kusov a ja sa opäť k žiadnemu z nich nedostanem ako každý rok. Už ma to proste nebaví.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pár rokov dozadu som zažila že kalendáre od Balei u nás predávali v januári.. nepochopila som tento zámer, preto som sa rozhodla že ich už u nás hľadať nebudem

      Odstrániť
  3. Skvělý článek, nejvíce mě zaujal Alverde cokoláda a caje :) to je fakt super :)

    https://vita-brunettes.blogspot.cz/2017/10/podzim.html?m=1#comments

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Práve dnes som na všetky tri ráno pozerala videá, že čo obsahujú a najviac ma zaujal Baleácky. Pri Alverde mi chýba dekoratívka a pri trend IT UP je veľké zastúpenie lakov, chýbajú mi lesky, zaujímavejšie očné tiene či masielka na pery.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím s lakmi od nich som spokojná, ale do kozmetického kalendára by som ich rozhodne dala menej

      Odstrániť
  5. Na Slovensku už jsou v prodeji? U nás jsem je ještě neviděla. Já si udělala radost tím od Douglas, je nádherný. Fotku jsem postovala na FB Siraelxy blogspot a v prosinci budu denně dávat video s obsahem okýnka na IG Siraelxy :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wau, ja som ani nevedela, že tieto značky robia adventné kalendáre. No skusim ich pohladat v DMke

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako spomínam v článku dúfam že sa k nám dostanú a prajem veľa šťastia pri hľadaní :)

      Odstrániť
  7. Dobrý večer ešte sa dá kalendár kúpiť ?

    OdpovedaťOdstrániť