nedeľa 8. októbra 2017

Spotrebované za September 2017


Ahojte :) Ďalší mesiac nám skončil a to znamená jediné, máme tu opäť ďalšiu časť spotrebovaných produktov a ja môžem obsah môjho košíka vyhodiť a naplniť ho novými spotrebovancami.



Balea soft-creme sprchový krém
Toto je najlepší sprchový krém, ktorý som od Balei vyskúšala a keď ste ho ešte nemali tak ho všetci na moje odporúčanie musíte povinne vyskúšať. Ja som si ho kupovala len úplne rýchlo, pretože sme doma žiadny nemali a už pomedzi všetkých, ktoré má Balea som práve tento neskúšala, tak som si ho vzala a zostala z neho veľmi, veľmi prekvapená. Ak hľadáte sprchový krém, niečo podobné ako má Nivea, že je veľmi krémový a jemný tak tento je presne rovnaký s tým rozdielom, že nie je tak hustý, ale to vôbec nevadí. Pokožka je po použití veľmi jemná a dovolím si tvrdiť, že takmer po kúpeli sa nepotrebujete ani mazať telovým mliekom, ale to samozrejme záleží od toho ako suchú pokožku máte.

Fa- flower me up! purple lily scent
Fa sprchové gély sú starou klasikou, na ktoré nedám dopustiť. Táto konkrétne voňala po fiaľovej lalii a bola to veľmi jemná relaxačná vôňa. Pokožka po použití tohto sprchového gélu nebola vysušená.

Loreal Elvital tonerde absolue- šampón na vlasy
Do tohto šampóna som dávala veľké nádeje, pretože bol určený na vlasy, ktoré majú suché končeky a rýchlo sa mastiace špičky vlasov. Mne tento šampón nevyhovoval, mala som dokonca pocit že sa mi vlasy ešte viac od neho mastia preto som ho dala ďalej a žiadny produkt mi z tejto rady nevyhovoval.



Nivea- telové mlieko s čerešňovým kvetom
Mliečko taktiež obsahovalo jojobový olej, ktorý úžasne zjemnil pokožku a zanechal ju hydratovanú. Okrem toho krásne voňal po čerešňovom kvete, ktorý po kúpeli prevoňal pokožku, podľa môjho názoru to bola na leto ideálna kombinácia. Telové mlieko sa rýchlo vsakovalo do pokožky a určite by som rada vyskúšala aj iné parfumácie mliek z tejto rady od Nivei. U nás v drogérii som tiež videla takú variantu, že mali tieto telové mlieká pumpičku, ale mne aj toto  dávkovanie vyhovovalo.

Balea- gél na holenie ružový grapefruit
Tento gél na holenie som mala doma extrémne dlho, pretože som sa vôbec nevedela dokopať k tomu, aby som ho používala pri holení. Úprimne vám však hovorím, používajte gély/peny čokoľvek si len vyberiete na holenie a tak zabráníte zbytočnému porezaniu, ktoré sa u mňa stáva dosť často. Tento gél bol v pohode, mal aj celkom dobrú vôňu. Po stlačení balenia vám výjde gél, ktorý keď si rozmažete na miestach, ktoré chcete oholiť sa premení a penu, je to naozaj veľmi jednoduché.

Elvital tonerde absolue tonerde-maska na vlasy
Táto maska na vlasy bola netradičná v tom, že narozdiel od bežných, ktoré sa používajú už na mokré vlasy, tak sa práve táto maska používala na suché vlasy a až následne sa mal použiť šampón. Ak mám byť úprimná tak som ju použila asi 5-krát, ale pre mňa osobne bola veľmi hustá, nevymývala sa im z vlasov najlepšie a nemôžem potvrdiť ani to, že by urobila nejaký zázrak s mojími vlasmi. Toto balenie je ešte celkom plné a chcela som mu dať ešte jednu šancu, ale úplne sa mi balenie zalepilo a nedokážem ho už otvoriť.

Sans Soucis- krém na ruky
Krém na ruky hustejšej konzistencie, to znamená že sa aj dlhšie vsakoval, ale na druhej strane z neho trebalo použiť len máličko. Tento krém bol tiež jeden z tých, ktoré keď ste čím viac nahrievali v rukách tak sa menil až na olejovú konzistenciu, ale to je veľmi dobré. Jeho vôňa mi tiež pripomínala určitú vôňu nejakej kozmetiky pre detičky, ale nedokážem si spomenúť, ktorá to mohla byť.



Dove regenerate nourishment- olejček na vlasy
Oleje na vlasy používam veľmi rada a s týmto som bola maximálne spokojná. Mal tekutejšiu konzistenciu a na končeky z neho stačilo použiť len jednu pumpičku, preto som s ním vydržala viac ako rok. Vždy som si ho dávala po umytí s tým, že ja si už vlasy potom nechávam volne uschnúť.

Break rules- eye love
Tento očný krém bol vegánsky a obsahoval veľa prírodných zložiek. Bol veľmi ľahký a dobre ošetroval očné okolie. Tiež sa dal používať len pol roka a všimla som si že po tejto dobe bola už jeho konzistencia inšia, preto aj keď ešte nie je dopoužívaný musí ísť do koša.

Lavera- gél proti vyrážkám
Tento gél bol určený primárne na ošetrenie vyrážok a napomáhal k ich rýchlejšiemu liečeniu. Kupovala som si ho najmä preto, že Lavera je prírodná značka a tiež obsahovala kyselinu salicylovú, mätu a zinok. Ak mám byť úprimná tak som nezaznamenala rýchleješie zmiznutie vyrážky a celý produkt som ani nedokázala dopotrebovať, pretože po otvorení sa dal používať len pol roka.

Clinique- clarifying lotion
Táto vodička patrila do setu 3 steps, ktorú som si kupovala ešte počas leta. Clinique som skúšala po prvýkrát a bola som veľmi zvedavá ako mi bude vyhovovať táto kozmetika. Konkrétne tento produkt obsahoval veľmi veľa alkoholu alebo inej zložky, ktorá strašne vysušila pleť a keď sa mi dostala blízko očí tak ma až štípala. Ak máte veľmi mastnú pleť tak by ste zrejme tento produkt ocenili ale na suchú ho určite neodporúčam.



Essence- Juice it! LE jelly tint lipstick
V časoch, keď som bola zberatelka limitovaných edícií od Essence som si kúpila aj tieto jelly rúže. Poviem vám úprimne, že je to blbosť a naozaj to nepotrebujte do života. Som rada, že som už vyrástla z čias keď som si stále kupovala tieto limitky, aj napriek tomu že som s nimi na blogu začínala. Nechápte ma ale zle, ja mám Essence stále rada a na niektoré produkty od nich nedám dopustiť, ale už nepotrebujem mať také veci, ktoré viem že nevyužijem.

Neutrogena- balzam na pery
Tento balzam je už strašne starý a navyše som s ním vôbec nebola spokojná napriek tomu, že som si myslela, že táto značka bude super. Ja som mala taký problém s týmto balzamom, že zbytočne som s ním prechádzala po perách ono sa s nimi nič nedialo. Vôbec sa ten produkt nerozpúšťal a nehydratoval pery a rovnaký názor malo aj viac ľudí, ktorí ho používali. Neviem kde bol problém, ale neodporúčam.

Balea- balzam na pery Swirled kisses
Tento balzam bol už o niečo lepší, aj keď tiež to nebola veľká hydratácia, ale stále lepšie ako ten predchádzajúci. Problém s týmto balzamom som mala taký, že napriek tomu, že najprv mal celkom dobrú vôňu tak mi po čase začala tá vôňa dosť prekážať. Nevyhadzujem ho však kvôli vôni, ale preto že je už tiež starý a je to nehygienické, predsa len to ide na pery.



Manna kadar- lash primer
Primer bol ešte v jednom Glossyboxe. Nepoužívala som ho často, pretože ma takéto produkty nebavia a nemám na ne ani čas. Bol biely a nedal sa používať samostatne (pretože by vám ostali biele riasy) ako napríklad ten od Benefitu, ktorý je hnedý.


Essence- make me brow powder pen

Toto je asi  najväčšia blbosť na obočie, ktorú som si mohla kúpiť. Neviem či to už niekto predo mnou otvoril v drogérii a bolo to už vyschnuté, ale kreslilo to úplne minimálne, navyše sa tá hubička drolila a jednoducho celý ten produkt bol zlý a nedalo sa s ním pracovať.

YSL- C. Gingembre parfém
Vzorku tejto drahej vône som obdržala pri nákupe v Sephore. Je to veľmi silná a nápadná vôňa, ktorú si na vás všimne každý aj keď si z nej dáte len veľmi máličko.

Marc Jacobs- Daisy toaletná voda
Opäť moja milovaná Daisy. A áno, mám strašne veľa vzoriek z tejto vône, preto ju vidíte vo vypotrebovaných produktoch tak často.

Primark- odličovacie tampóniky
Neviem či má vôbec ešte význam ukazovať vám furt tieto tampóniky z Primarku, ale verím tomu že sa tu vždy nájde niekto nový koho môžem nakaziť aby si ich pri najbližšej návšteve Primarku kúpil tiež.



Balea Born to be lazy- látková maska
Táto látková maska voňala po tropickom ovocí a exotických kvetoch. Bola to sladká vôňa, ktorú som pocítila hneď po otvorení balenia, ale po tom ako som si ju dala na pleť tak sa už nedala cítiť, čomu som bola rada pretože sladké vône nemám veľmi rada. Maska bola jedna z tých, ktoré sú dobre nasiaknuté tekutinou a po tom ako som si ju dala dole, tak látka zostala suchá, takže sa celá maska vstrebala do pleti. Pleť vyzerala po použití masky sviežo, ale túto masku by som odporúčila skôr pre mladšie dievčatá, ktorých pleť ešte nevyžaduje príliš veľkú hydratáciu. Bola som s ňou však spokojná aj ja a samozrejme sa mi veľmi páčil obal tejto masky.

Dermacol- hydratačná a vyživujúca maska
Ja som si túto masku kúpila len úplne náhodne a v zápätí som o nej čítala negatívne recenzie, čo vyplašilo aj mňa. Opak sa však stal pravdou, ja som s touto maskou bola spokojná. Bola dostatočne hydratačná a dobre sa vsiakla do pleti. Jedinou nevýhodou vidím, že po použití sa mi pleť lepila (predpokladám, že od medu ktorý táto maska obsahuje). Preto odporúčam po použití takýchto masiek si dať kúpeľ alebo sprchu, pretože para a teplý vzduch napomáhajú tomu aby sa maska lepšie dostalaa do pleti.

The incredible face mask- čierna zľupovacia maska
S touto maskou som veľmi spokojná, ale už mám doma len posledné balenie a bude mi veľmi chýbať. Dobre vyčistila čierne bodky na T-zóne a vôbec nedráždí pleť, aj keď sa zľupuje. Toto balenie, ktoré malo 10 ml mi vydržalo približne na 3-4 použitia, ale masku som si dávala výhradne len na T-zónu.

Schaebens- Multi masking
Novým trendom je tiež to, že sa začali predávať masky, ktoré majú rôzne časti z ktorých sa každá časť dáva na určitú časť tváre. Pri tejto sa konkrétne dávala biela na T-zónu, ružová pod oči a sivá na líčka a krk. Bola to príjemná krémová maska, ktorá dobre zaschla, dala sa ľahko zmyť a pokožka zostala po použití jemná. Často spomínam, že niektoré masky vydržia aj na viac použití tak táto by tiež vydržala aj 3 použitia, ale ja zas nemám rada keď je maska dlhšie otvorená. V komentári sa so mnou môžete podeliť či používate masky aj na viackrát alebo ju spotrebujete naraz.







Toto sú všetky produkty, ktoré sa mi podarilo spotrebovať za tento mesiac. Ako začal váš školský rok a do akej triedy ste nastúpili? 





2 komentáre:

  1. Ten sprcháč od FA som si chcela kúpiť, vlastne celá tá edícia vyzerala dosť lákavo, ale pri mojich zásobách kozmetiky som si povedala, že ho nepotrebujem :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten sprcháč Balea si teda bežím kúpiť, niečo krémové, čo pokožku nevysušuje sa vždy zíde. Za mňa sú najlepšie Ziaja a Palmolive, po ostatných mávam pocit suchosti.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť