piatok 8. decembra 2017

Glossybox za November 2017


Ahojte :) Minulý mesiac som neuverejnila článok o predchádzajúcom boxe, pretože produkty z neho ma vôbec nezaujali, tento mesiac som sa však rozhodla, že sa opäť spolu pozrieme čo sa v ňom skrývalo.



Afterspa Magic Makeup Remover
Určite ste sa už stretli s touto handričkou, ktorá by mala zázračne odstrániť makeup bez použita odličovača. Mala by sa používať po kúpely, tak že sa namočí najlepšie do teplej vody a krúživými pohybmi sa odstránia zvyšky makeupu. Je veľmi jemný a šetrný aj k citlivej pokožke a po každom použití sa odporúča handričku znova vyprať. Videla som už niekoľko videí, kde takáto handrička odstránila makeup, ale zároveň ju chcem sama vyskúšať, aby som si na ňu vedela vytvoriť názor.
-originálny produkt, cena: 9,95€



Doucce Freematic Blush Mono ,,Prime Time" + Case
Veľmi zaujimavým produktom je aj lícenka, ktorá sa nachádzala v boxe. Ako si môžete na fotke všimnúť obsahuje aj zrkadielko a dokonca samotná mono lícenka je magnetická čiže je vhodná aj na cestovanie, pretože bude držať na mieste a je menšia šanca, že sa rozbije alebo vysype. Žiadny takýto magnetický produkt som ešte nikde nevidela. Odtieň lícenky je trošku svetlejší ako obľubujem, ale určite jej dám šancu. 
-originálny produkt, cena: 11, 75€ (lícenka), 8,40€ (obal)


L.O.V Lovinity Long Lasting Nail Lacquer N 300- Mauve Majesty
Ďalší produktom je dlhotrvajúci lak na nechty v naozaj nádhernej farbe. Tento lak okrem dlhotrajúcej výdrže sľubuje aj precízne nanášanie vďaka štetcu, ktorý je prispôsobený na nechty.
-originálny produkt, cena: 5,99€


Kryolan Eye Shadow Primer
Box obsahoval aj bázu pod očné tiene. Táto báza poskytuje dokonalý podklad pre perfektný očný makeup. Má krémovú štruktúru a dodáva očnému makeupu výraznejšiu farbu.
-originálny produkt, cena: 16,80€

Daytox Clay Mask
Táto maska vyrobená v Nemecku je na báze prírodného liečiteľstva. Upokojuje a obnovuje pokožku, je tiež bez parabénov, bezlepková a bez silikónov. Dôkladne odstraňuje nečistoty a regeneruje pleť.
-originálny produkt, cena: 19,99€




To by bolo na dnes všetko, dúfam že sa Vám článok páčil. 

1 komentár:

  1. Ja som žiaľ clay mask v boxe nemala... Báza od kryolanu musí byť skvelá, potom daj vedieť, pretože kryolan robí kvalitné produkty. Lak som mala úplne rovnaký aj ja. Lícenku taktiež a na stránke Glossyboxu som čítala, že v nejakom boxe príde aj ďalší produkt, ktorý sa dá vložiť do toho obalu. A podobnú handričku používam už takmer rok a som veľmi spokojná. Samozrejme nepoužívam ju každý deň, ale používam ju veľmi rada.

    OdpovedaťOdstrániť