sobota 23. decembra 2017

Posledné spotrebované za rok 2017


Ahojte :) Nemám tušenia koľko produktov som tento rok spotrebovala, ale toto je z nich určite najväčšia várka. V tomto príspevku nájdete všetky spotrebované produkty od posledného príspevku spotrebovaných produktov a nakopilo sa toho naozaj veľmi veľa, tak sa poďte pozrieť na všetky mini recenzie, ktoré som pre vás pripravila.

Ako si môžete na úvodnej fotke všimnúť môj košík je maximálne preplnený a ďalej som už nemohla čakať na napísanie tohto príspevku. 



Alverde- sprchový gél s vanilkou a mandarínkou
Ako som už v adventnom kalendári spomínala vôňa tohto sprchového gélu je naozaj úžasná. Nemyslím si, že by tento gél vysušoval, ale mám radšej krémové sprchové gély, pretože tento mi nedodával pocit vyživenej pokožky a musela som použiť po sprche dosť telového krému.

alkmen- Bio Neroli aromatický sprchový gél
Ak ste čítali niektorí z posledných článkov, tak ste si tento sprchový gél určite museli všimnúť v jednom Glossyboxe, v ktorom sa nachádzal. Tento sprchový gél voňal po bio Neroli a ako sa aj píše na obale bol veľmi aromatický. Bol kvalitný a naozaj pôsobil prírodne, navyše bol vegánsky a jeho obal je 100% recyklovateľný. Nájdete ho aj v iných vôňach, u nás sa ale asi nepredáva, tak ak vás zaujal skúste skôr v zahraničí.

Balea- krémový sprchový krém
Už som tiež viackrát ukazovala vo vypotrebovaných produktoch tieto krémové sprchové gély od Balei, stále ich mám veľmi rada a ak máte suchú pokožku tak ich odporúčam.

Balea- krémový sprchový gél Magic Winter
Sprchový krém z adventného kalendára bol úžasný. Krásne voňal, bol jemný k pokožke a vôbec ju nevysušoval. Určite by ho mohli zaradiť aj do stáleho sortimentu. A nesmiem zabudnúť ani na jej cestovateľské balenie, ktoré je veľmi praktické.

Yves Rocher- sprchový gél
Tento sprchový gél je z vianočnej edície. Predáva sa aj v plnom balení, ale ja som dostala k nákupu miniatúrku. Má krásnu vôňu a dostatočne penil.

Yves Rocher- sprchový gél s olivou
Napriek tomu, že mám radšej krémy ako gély na sprchovanie, tak som si kvôli jej olivovej vôni vzala tento od YR. Penil dobre, len ho trebalo viac prepojiť s vodou. Nevysušoval pokožku, ale ani ju veľmi nevyživoval.



Yves Rocher- Regeneračný šampón na poškodené vlasy
Na tento šampón ste si mohli prečítať samostatný príspevok. Je to jeden z mojich najobľúbenejších šampónov, hlavne z takejto prírodnejšej rady. Tomu, že pomôže poškodeným vlasom veľmi neverím, pretože viem, že tie treba ostrihať, ale bola som s ním veľmi spokojná hlavne preto, že vlasy krásne umyl, dali sa ľahko rozčesať a to som nemusela použiť ani žiadnu masku alebo iný produkt na ľahšie rozčesanie. Tiež mám rada jeho vôňu a vydržala som s ním niekoľko mesiacov, pretože z neho stačí použiť máličko. 

Balea- sensitive šampón
Nejako sa k nám dostal aj tento šampón od Balei. Bol jemný k pokožke hlavy a pekne premyl vlasy.

Lush- American cream kondicionér
Vzala som si aj vzorku slávneho kondicionéru od Lush. Tento produkt nie je nadarmo preslávený, pretože bol skvelý! Dobre obalil vlasy, ktoré vyživoval, dali sa ľahko rozčesať a aj po umytí som cítila, že ho mám na vlasoch a vlasy vďaka tomu mali oveľa lepšiu štruktúru. 



Yves Rocher- telové mlieko s karité
Tento príbeh asi poznáte, ale túto telovú starostlivosť som si kúpila náhodne, pretože som si chcela zobrať masku na vlasy, ktorá bola vo veľmi podobnom obale a až doma som si uvedomila čo som vzala. Každopádne s týmto produktom sme si dlho nesadli. Nepáčila sa mi vôňa karité a navyše bol tento produkt strašne hutný a ťažko sa vsakoval do pokožky. Po viacerých používaniach som si však tento produkt obľúbila, pokožku úžasne vyživil a aj na druhý deň som cítila, že som sa s ním večer natrela. Odporúčam ho používať po kúpele skôr na vlhkú pokožku.

Alverde- jablkové telové maslo
Toto telové maslo bolo úžasné a určite sa rozhliadnem v obchode či ho náhodou nepredávajú. Maslo bolo trošku krémovejšie a keď som si ho naniesla na pokožku tak mi zanechalo biely povlak, ktorý sa ale veľmi rýchlo vsiakol a hydratoval pokožku a tiež ju krásne prevoňal.

Yves Rocher- krém na ruky
Tento krém je z vianočnej limitky. Tiež som ho dostala k nákupu a veľmi mi pripomínal jeden, ktorý som už mala z rovnakej limitky minulý rok. Krém bol trošku tekutejšej konzistencie a vstrebával sa dlhšie. 

Yves Rocher- levanduľový krém na nohy
Na krém na nohy nesmiem zabudnúť, pretože mám veľmi suché chodidlá. Tento okrem krásnej vôni sa aj rýchlo vsiakol a hydratoval chodidlá. 




Lush- Mask of magnaminty
Táto maska je jedna z najlepších akú má Lush. Pleť bola po použití dôkladne vyčistená, hydratovaná taktiež maska bojovala proti nedokonalostiam. Pri nanášaní na pleť mala chladivý účinok, ktorý bol v horúcich letných dňoch veľmi príjemný. Dal sa zmyť ako mokrým uterákom tak aj klasicky vodou a v tom prípade čiastočky, ktoré obsahovala ešte aj trošku opeelingovali pleť. 

Garnier- Hautklar odličovacie obrúsky
Tieto obrúsky ma príjemne prekvapili. Ja som už takýto spôsob odličovania dávno nerobila, ale kúpila som si ich pri nejakej akcii a keď mi došli všetky odličovače tak som ho vyskúšala. Obrúsky boli dokonca antibakteriálne čo ma dosť prekvapilo a navyše s kyselinou salycilovou. Ľahko odličovail, bez podráždenia a navyše som si s nimi skúsila odlíčiť aj maskaru a vôbec mi nepodráždili oči. Neviem či je tento druh už na našom trhu, ale odporúčam ich.

Lush- Ultrabland
Presne na pleť, ktorá je v zime vysušená a vystavená chladu je určený tento produkt na čistenie pleti od Lush. Je veľmi hydratoačný, pri používaní je napriek krémovej konzistencii ako olej a pri čistení aj vyživuje pokožku. Určite si ho budúci rok kúpim v plnom balení, pretože je skvelý.

Yves Rocher- Purbleuet odličovač očí
Odličovač bol jemný, šetrný k očiam a ľahko odličoval. Jediné čo mi na tomto produkte nesadlo bola jeho vôňa, ktorý bola trošku silnejšia. 

Clinique- dramatically different moisturizing lotion
Tento krém miluje predpokladám, že celý svet a ja s tým musím súhlasiť. Rýchlo sa vsiakol, nezanechával mastný ani lepkavý pocit na pleti a navyše pleť úžasne hydratoval. Ja som bola spokojnejšia s takýmto menším balením, aj keď by sa to väčšie určite viac oplatilo, ale nemyslím si že by som ho dokázala spotrebovať celé, pretože z tohto krému stačí naozaj máličko.





Tetesept- levanduľová soľ do kúpeľa
Už som mala niekoľko týchto produktov od teteseptu, ale táto mi vôbec nevoňala po levandule. Voda bola krásne zafarbená kombináciou modrej a fiaľovej. Je to určite pekné spríjemnenie kúpeľa počas zimných dní, ale s touto parfumáciou si ju už nekúpim.

Tetesept- granátové jablko a kakaové maslo soľ do kúpeľa
Táto soľ tiež patrila do setu od Tetesept. Jej vôňa už bola oveľa lepšia a zafarbila vodu jemne do ružova.

Tetesept- champagnerbeere johannisbeere soľ do kúpeľa
Najlepšiu vôňu zo všetkých mal práve tento druh, ktorý odporúčam, pretože sa predávajú už aj u nás.



Lush- Christmas Eve
Skúsila som aj vianočnú penu do kúpeľa od Lush. Mala naozaj krásny dizajn aj vôňu, a aj napriek tomu že zjemnila vodu a zaujímavo zafarbila, tak nevytvorila tak veľkú penu, ako by som od takéhoto produktu očakávala. 

The Body Shop- bomba do kúpeľa 
Táto maličká bomba okrem toho, že prevoňala celú kúpeľ tak napriek jej malej veľkosti veľmi dlho šumela, čo sa mi páčilo a určite si ho kúpim znova.




Bluberry- Garden Love vitalizing mask
Túto látkovú masku som si kúpila v Douglase. Bola čučoriedková, ale jej vôňa nebola veľmi silná čo oceňujem. Látka bola dostatočne nasiaknutá a dobre sa vsakovala do pleti. Táto maska bola tiež zložením vegánská, hodnotím ju pozitívne nesklamala ale ani nejako veľmi neprekvapila. 

Loreal- Pure clay čistiaca maska
Tieto masky som videla všade, preto som ich chcela vyskúšať aj ja. Vzala som si iba malé balenie na skúšku ak by mi nevyhovovala. Maska bola veľmi dobrá, pekne vyčistila pleť a nevysušila ju. Ja som si ju chcela nechať na viac použití, pretože v nej bolo veľa a nechcela som ju minúť naraz. To bola ale chyba pretože keď som ju po pár dňoch chcela znova použiť tak už vyschla. 

Balea- Verwöhn maska
Túto masku ste mohli vidieť v Balea adventnom kalendári. Bola to veľmi hutná a výživná maska. Obsahovala chai latte po ktorom aj rozvoniavala. Masku som nanášala v bohatej vrstve a napriek tomu sa dokázala takmer celá vsiaknúť do pleti za čo má u mňa veľké plus a je mi ľúto, že sa nedá bežne kúpiť v drogérii. 

Alverde- pena do kúpeľa
Ak milujete penovú kúpeľ, tak je tento produkt určite pre vás. Na môj vkus táto pena nevytvárala dostatočne veľkú penu, aj keď krásne voňala, no mám pocit, že ak by som si pod tečúcu vodu dala obyčajný sprchový gél, tak by som mala väčšiu penu..

Alverde- maska s ružou a shea maslom
Toto bola asi moja prvá maska od Alverde a bola som s ňou veľmi spokojná. Tiež bola veľmi krémová a vskiakla sa dostatočne do pleti. Následne bola pleť jemná a vyživená. Táto maska je určená konkrétne na suchú pleť.

Balea- maslo na vlasy 
Z tejto masky som bola veľmi sklamaná, aj keď som sa na ňu tešila. Bola tiež z adventného kalendára a obsahovala phytokeratin a shea maslo. Mne tieto zložky strašne zaťažili vlasy a mala som pocit, že mám na vlasoch vrstvu, ktorú už nedokážem zmyť. Maska bola veľmi hutná a jej obsah 20 ml sa dalo rozdeliť aj na niekoľko použití.

Montagne Jennesse- čajovníková maska


Táto maska bola v Glossyboxe. Obsahovala čajovník, ktorý je veľmi dobrý proti nedokonalostiam, preto som ho skúšala v období keď som ich mala viac na pleti. Nezaznamenala som, že by táto maska dopomohla k ich odstráneniu, ale bola chladivá a po použití bola pleť príjemne jemná. Chcela by som ešte dodať, že táto maska sa na našom trhu predáva pod značkou 7 heaven, neviem či je to naozaj pravda, ale majú veľmi podobné obaly a na niektorých sa uvádzajú oba názvy. 






Chcela by som sa poďakovať každému, kto po celý rok čítal spotrebované produkty a dúfam, že som vás aspoň trošku inšpirovala produktmi, ktoré som vyskúšala. 
Sama netuším či ešte budúci rok bude tento formát na blogu pokračovať, pretože tento mesiac som získala veľmi veľa produktov z adventných kalendárov a nechcem si nič kupovať pokým ich nespotrebujem.


Šťastné a Veselé!




3 komentáre:

  1. Ten odličovač od Yves Rocher mám taky a je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Telove masla - Popoluska, Snehulienka a Zlatovlaska sa samostatne nepredavaju. Su z jarnej limitovanej edicie a to co sa nepredalo asi dali do adventneho kalendara. Ale su fajn :-)

    OdpovedaťOdstrániť