pondelok 1. januára 2018

GLOSSYBOX ADVENTNÝ KALENDÁR 2017


Ahojte :) V tomto príspevku uvidíte zrejme jeden z najväčších a najdrahších kalendárov všetkých čias, teda aspoň ja som takýto žiadny ešte nikde nevidela až kým sa mi nedostal do rúk tento od Glossyboxu. Nachádzajú sa v ňom plné balenia produktov aj minitúrky a jej celková hodnota je naozaj obrovská.  Ste zvedavý čo všetko obsahovala?




Kalendár sa otváral ako knižka po rozviazaní stužky sa dali roztvoriť obe strany, z ktorých každá niesla konkrétny nápis a na jednu stranu sa dalo aj písať, to som však nevyužila. 
Okienka v tomto kalendári boli v podobe krabičiek, ktoré do seba navzájom zapadli a boli položené na "poličkách" takže nehrozilo, že keď si jednu krabičku vytiahnete tak zvyšok krabičiek popadá.


Celý kalendár bol do posledného detailu prepracovaný a aj motívy na krabičkách boli krásne . Určite sa dajú aj napriek číslam využiť a zabaliť do nich darček poprípade v nich skladovať nejaké produkty.



1. Okienko
Prvé okienko bolo ukryté v zlatej škatuľke, ktorá v sebe skrývala paletku očarujúcich minerálnych očných tieňov od značky Pixy. Táto paletka bola inšpirovaná make-up aristkou, ktorá sa volá Petra (nepoznám ju, tak o nej neviem nič bližšie povedať) a obsahovala ako matné tak aj trblietavé tiene, ktoré sú naozaj veľmi veľmi trblietavé a tiež dobre pigmentované. Paletka nachádza využitie ako na denné, tak aj na večerné líčenie.



2. Okienko
Od značky L.O.V. sa v ďalšej krabičke nachádzal krémik, ktorý je určený ako na pokožku na tvári tak aj na nechtovú kožičku, ktorú by mal vyživovať.



3. Okienko
Veľmi ma potešilo, keď som v dnešnom okienku našla Coco Kiss scrub na pery od značky HelloBeauty. Takýto produkt som ešte nikdy neskúšala, ale myslím si že to bude veľmi užitočný pomocník hlavne v zimnom období na popraskané pery.



4. Okienko
Tentokrát pomerne veľká krabička skrývala maličké prekvapenie, ktorým bola ceruzka na obočie Magic Brow Perfect Eye Brow Pencil od značky Lord and Berry. Táto ceruzka je trošku tvrdšia a nerozmazáva sa.



5. Okienko
V tomto okienku sa nachádzal nekozmetický produkt, ktorým bol náramok s nápisom Love od značky Purelei, ak čítate moje články z Glossyboxov, tak si túto značku určite pamätáte pretože už viackrát som od nich mala v boxe rôzne gumičky do vlasov, ktoré sa dali použiť aj ako náramky.




6. Okienko
Ani som si nevedela predstaviť, čo sa môže nechádzať v takejto obrovskej krabičke, bola to však krásna vôňa od značky Rituals. Táto vôňa má veľmi pekný a luxusný obal a navyše vrch parfému je z dreva, čo dodáva ešte krajší a prírodnejší nádych.



7. Okienko
Prekvapilo ma, že aj značka Avon bola zastúpená v tomto adventnom kalendári. Nachádzal sa v ňom od nich krém na ruky z rada Planet spa.



8. Okienko
Objavila som aj prvý lak na nechty v odtieni 05 Wild Roses, ktorý je od značky Babor od ktorej som už mala viackrát produkty v klasickom Glossyboxe. Netuším či bude ešte viac lakov, ale tento je vo veľmi peknej farbičke.



9. Okienko
Ako ďalšie sa v krabičke nechádzalo sérum na podporu rias od značky NuVega. Nikdy som nič podobné neskúšala preto sa teším na testovanie a určite vás budem informovať aké sú výsledky. Tento produkt je tiež vegánsky.



10. Okienko
Pokračujeme dekoratívnou kozmetikou, pretože v tejto väčšej krabičke sa nachádzal transparentný finishing powder od značky Lily Lolo. Od tejto značky sa už tiež nachádzali produkty v Glossyboxe, takže predpokladám, že značky s ktorými aj bežne spolupracujú tiež prispeli do tohto kalendára.



11. Okienko
Dnes som si otvorila krásny štetec od značky inuwest. Presne takýto istý trblietavý sa nachádzal aj vo Vianočnom boxe, ktorý som už na blog pridávala. Tento štetec určite využijem na korektor, alebo na jeho zafixovanie púdrom.



12. Okienko
V tejto krabičke som našla hyaluronic booster od značky Chris Farrell. Nič podobné som nikdy neskúšala, tak sa ešte rozhodnem či sa k nemu odhodlám. Ak sledujete aj kalendár u Zuzky, tak ste si mohli všimnúť, že ona mala dnešnú krabičku prázdnu. Zostala som prekvapená, pretože by som vôbec nečakala, že takáto situácia môže nastať.



13. Okienko
V nasledujúcej krabičke sa nachádzal nekozmetický produkt, a tým boli káblové gumičky do vlasov od značky Invisibobble. Táto značka sa už tiež nachádzala v klasických boxoch. Gumička je pravdepodobne z nejakej limitovanej edície Lisa & Lena, ktorá na sebe obsahuje aj malú ozdobu.



14. Okienko
Prekvapila ma aj zlatá kaviárová maska od značky Biodroga, ktorú ale vôbec nepoznám. Už aj názov tejto masky znie zaujímavo a luxusne a to znamená, že sa už teším na jej testovanie.



15. Okienko
V tejto krabičke sa nachádzala miniatúrka špirály od značky Artdeco. Túto značku poznám, ale etše som od nej neskúšala nič, preto ma dnešná krabička veľmi potešila.



16. Okienko
Značka Lancaster je ďalším produktom v kalendári, od ktorej bol priložený nočný krém 365 Skin repair night. O tomto kréme si budem musieť bližšie informácie dohľadať na internete, pretože ho nepoznám.



17. Okienko
Kalendár obsahuje aj niekoľko parfémov, jeden z nich sa nachádzal v dnešnej krabičke. Ide o toaletnú vodu od značky Otto Kern s názvom Playful. Má dosť silnú vôňu a veľmi nápadití obal, ale predpokladám, že ho niekomu darujem práve na Vianoce, pretože ja mám teraz dosť voňaviek.



18. Okienko
Dnes na mňa vykukol červený lak od značky Catherine. Táto značka mala už niekoľko lakov aj v klasických boxoch. Vzhľadom na to, že ja červenú na nechtoch nenosím, tak ju tiež niekomu podarujem.


19. Okienko
V takejto obrovskej krabičke sa skrýval maličký peeling na telo od značky Softly Jil Sander. Tiež túto značku nepoznám, ale peelingy mám rada a dúfam, že aj tento bude dobrý.



20. Okienko
Značku Catrice som vôbec nečakala v tomto kalendári, aj keď zvykávala byť v bežnom boxe. Od tejto značky bola priložená contouring blush. Na mňa je tento produkt príliš trblietavý, ale ak máte radi trblietky, tak by sa vám mohol páčiť.




21. Okienko
Veľmi ma potešil tento produkt, pretože je to krémový highlighter od značky Kryolan a ja highlighteri milujem. Na obale tohto produktu môžete vidieť logo Glossyboxu, čo je z toho dôvodu, že niekedy značky, s ktorými box spolupracuje zvykávajú vyrobiť špeciálny obal s logom boxu.



22. Okienko
Pre mňa, asi najkraším a najlepším produktom aký som mohla dostať v celom kalendári bola práve dnešná krabička, pretože sa v nej nachádzala toaletná voda od značky Marc Jacobs s názvom Decadence. Ja mám vône od tejto značky strašne rada a navyše táto má rozkošný obal kabelky, čo ma úplne dostalo.



23. Okienko
V predposlednej krabičke sa skrývala ceruzka na pery Lip designer 45 od značky Malu Wilz. Túto ceruzku by som nevyužila, preto už mám niekoho komu ju podarujem a viem, že ho veľmi poteší.



24. Okienko
Na Vianoce som v najväčšej krabičke mala krém od značky Babor s názvom collagen booster. Tento krém má strašne veľké balenie, preto nepredpokladám, že by som ho sama nedokázala spotrebovať, preto ho niekomu tiež darujem.




Možno ste si všimli, že z troch boxov, ktoré som sľubovala, že zverejním na blogu som vydala Špeciálny Vianočný box a Adventný kalendár. Tretím boxom mal byť box plný produktov od značky Rituals, ten sa mi však pri preprave domov zničil, pretože mi vytiekol z neho šampón, ktorý poškodil krabičku aj popis k produktom. Všetky ostatné produkty zo spomínaného boxu som zachránila, tak ak by ste chceli vidieť jeho obsah na blogu, tak napíšte do komentáru a možno ho pripravím.



A na záver takto na Nový Rok, by som vám chcela zaželať veľa úspechov a krásnych zážitkov a hlavne, aby ste boli šťastný a zdravý!!



1 komentár:

  1. ahoj,iba sa chcem opýtať ako si sa dostala k boxu,resp.priviezla si si ho zo zahraničia ? :)
    Tento rok som si ho chcela kúpiť, ale je veľká škoda že sa nedá posielať na slovensko.

    OdpovedaťOdstrániť