štvrtok 4. januára 2018

Glossybox za December 2017


Ahojte :) Koniec roka mi priniesol ešte jeden beautybox, ktorý je tentokrát veľmi vydarený a nachádza sa v ňom viac dekoratívnej kozmetiky. To znie zaujímavo však? Tak rozkliknite článok a objavte čo skrýval posledný box v starom roku.

Okrem skvelých produktov som dostala aj krásnu krabičku, ktorej dizajn tak trochu pripomína štrikovanie. Ani klasická čierna stužka nezostala rovnaká, pretože produkty boli previazané šnúrkou, ktorá tiež zapadala do dizajnu boxu.




NutraSkin Concealer-Trio
Najviac ma z celého boxu potešilo trio korektorov, vďaka ktorým si viete namiešať správny odtieň na každé ročné obdobie. Myslím si, že takýto univerzálny produkt by mala mať doma každá z nás a nemusia sa využiť len ako korektor, ale dalo by sa s nimi aj kontúrovať čo určite vyskúšam. Navyše značku NutraCosmetic mám veľmi rada, už som od nich mala niekoľko produktov vďaka boxu a teraz konkrétne od nich testujem sérum na rast rias, o ktorom ešte budete počuť na blogu.
-originálny produkt, cena: 19,95€/ 10 ml



Catrice- The Ultimate Chrome Collection Eyeshadow Palette
Súčasťou boxu bola aj chrómová paletka od Catrice, ktorá obsahuje veľmi výrazné a trblietavé tiene. Tiene sú krásne a určite sa dajú využiť na zvýraznenie horného pohyblivého viečka, ale v paletke mi chýba aspoň jeden matný tieň na prechody. Takúto paletku nájdete v drogérii aj v rôznych iných prevedeniach. 
-originálny produkt, cena: 4,99€



Doucce Freematic Blush Mono in shade ,,Dubai Coast"
Ak ste čítali aj posledný príspevok s novembrovým boxom, tak si určite pamätáte, že som v ňom dostala magnetickú paletku, v ktorej sa nachádzala aj lícenka, Hovorilo sa, že do tejto paletky má pribudnúť ešte jeden magnetický produkt, ktorý box pridal aj v aktuálnom vydaní. Tento tieň má rozdieľnú farbu od prechádzajúceho a je veľmi trblietavý, preto ho skôr využijem ako highlighter. Glossybox tiež ponúka možnosť si dokúpiť magnetickú paletku ak ste prechádzajúci box nemali. 
-originálny produkt, cena: 11,75€



Inuwet Eyeshadow Glitter Brush
Pribudol mi aj tretí štetec do mojej trblietavej zbierky. Tento je vegánsky a má umelé štetinky. Je vhodný na nanášanie tieňov, ale kľudne by som ho použila aj na highlighter. 
-originálny produkt, cena: 10€

Tetesept Hallo Winterpflege
Ako vzorka bol priložený krémový sprchový gél s mandlovým mliekom, ktorý je vegánsky. 
-originálny produkt, cena: (vzorka)



Remitan Trockene Haut Körperflegelotion
Táto telová starostlivosť napomáha extrémne vysušenej pokožke, ktorá je dehydratovaná. Pre dosiahnutie hydratovanej a normálnej pokožky, ktorá nebude vysušená sa odporúča používať tento produkt dvakrát za deň.
-originálny produkt, cena: 24,80€




Ja som s obsahom boxu spokojná a bola by som rada ak by aj častejšie bol takýto dobrý obsah. Uvidíme ako to bude v tomto roku, každopádne s beautyboxmi pokračujeme.






3 komentáre:

  1. Vies dopredu ake produkty budu v Boxe? Kolko stoji box aj s postovnym?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj! Ja tento box odoberám tiež a dopredu ukážu vždy len jeden produkt, ktorý je potom vo všetkých boxoch. Ostatné produkty môžu byť odlišné. Box stojí okolo 15 € mesačne, podľa toho, aký balíček resp. predplatné si zvolíš.

      Odstrániť
  2. Ja som sa na ten štetec tešila, pretože už dva mám. Bolo by fajn mať časom celú radu. Samozrejme s mojím šťastím som namiesto štetca dostala lesk od Avonu. Inak som bola tiež spokojná.

    OdpovedaťOdstrániť