sobota 13. septembra 2014

Essence limitka: Hello autumn

Ahojte :) Prešli prvé dva týždne školy a som naozaj dosť prekvapená, že to obehlo takto rýchlo.
Môj rozvrh je úplne hlúpi, takže som rada že sa mám čas kedy nadýchnuť. Navyše vo voľnom čase pozerám serály a čítam knihy, pretože cez školu to už nestíham, ako cez prázdniny. Toto sa všetko odrazilo aj na blogu ja viem. Ale snažím sa vám hodiť aspoň jeden článok za týždeň, keď mám čas tak vám určite pridám aj viac, takže buďte prosím trpezlivý. Dnes som sa však rozhodla, že vám predstavím limitku od Essence: Hello autumn, ktorá je viac menej už jesenná limitka, aj keď ešte jeseň nie je. Neviem či sa k nám dostane, ale ak hej tak si z nej určite pokúpim niekoľko vecí.

Takto vyzerá limitka v obchodoch


Na začiatok tu máme dve krásne paletky s očnými tieňmi aj s aplikátorom. Myslím si že keď sa skombinujú tieto bledšie-hnedé-až čierne farby, tak dokážeme vytvoriť naozaj krasné líčenie očí, ktoré sa určite na jeseň bude hodiť. Tieto tiene pravdepodobne v sebe obsahujú trblietky, ale neviem vám to zaručiť, pretože naživo som ich nevidela. Ak to dorazí aj k nám paletky si určite kúpim.
Cena je 3,79€

Ja mám veľmi rada štetce od Essence, takže verím tomu že aj tento musí byť dobrý.
Cena je 1,29€

Ďalej tu máme tieto ceruzky na oči v hnedej a zelenej farbe, taktiež perfektné na jeseň. Ja som čítala, že vraj jedna strana ceruzky je aj linka, no veľmi som tomu po nemecky nerozumela, takže vám neviem sľúbiť, či je to aj pravda. Cena je 1,49€

Ja od Essence vlastním ten klasický set na obočie a tieto sú mu určite podobné. Ja som s ním veľmi spokojná a tento set tiež vyzerá sľubne. V sete je aj aplikátor a tieň na rozjasnenie pod obočím.
Je v dvoch odtieňoch, takže nie len pre hnedovlásky ale aj pre blondínky, čo je super.
Cena je 2,49€

Lip cream v dvoch odtieňoch. Krásna červená a mierne nude farba. Tiež sa dokonale hodia na jeseň, ale myslím si že nefarbí silne, aspoň ja som tak zvyknutá už že tieto vecičky na pery od Essence nemajú veľmi silné sfarbenie. Cena je 1,99€

Krásne sfarbené lícenky na jeseň je tiež plusom tejto limitky. Cena je 2,49€

Tento viacfarebný púder je úplne dokonalý. Ja mám strašne rada takéto púdre a naozaj si prajem, aby sa táto limitka dostala k nám, pretože tento púder si chcem určite zadovážiť! Cena je  3,29€

A nakoniec tu máme týchto 5 lakov s termo efektom a krásnymi jesennými farbami. Či termo efekt naozaj funguje, alebo nie je otázne, pretože veľa dievčat píše že áno a veľa zas že nie.
Cena je 1,99€



Táto limitka sa Essence podľa môjho názoru vydarila perfektne! Pretože myslím si, že každý z nás si v nej našiel aspoň jeden produkt, ktorý by chcel mať doma. Ja by som úprimne chcela všetko :D.
Budem rada ak mi napíšete do komentáru, ktorý produkt by ste chceli vy alebo poprípade ak máte doma niečo z tejto limitky, tak mi dajte vedieť čo a aké to je. Ak ste robili podobný článok na túto limitku ako ja, tak mi ho tiež dajte do komentára a ja si ho rada pozriem.










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára