pondelok 15. septembra 2014

Treaclemoon- One ginger morning

Ahojte :) V pozadí mi hrá fireproof a ja som sa rozhodla, že vám pridám očakávanú recenziu na sprchový gél, ktorý som si doniesla z Viedne. Mám ju už pomaly asi 2-3 týždne a odvtedy som ju poctivo testovala, aby som vám na ňu mohla povedať svoj názor. Veľmi veľa dievčat pridávalo tieto sprchové gély na svoj blog a ja naozaj túžila vyskúšať tiež jeden z nich. V obchode kde som si ho kupovala mali len tri vône a to: kokos, jahoda a zázvor. Najprv som váhala, lebo najradšej by som si vzala všetky, no nakoniec som skončila pri zázvore a vôbec to neľutujem! Priznám sa že dlho mi trvalo prísť na to po čom táto zelená tekutina vonia, pretože som netušila že ginger je po anglicky zázvor a mne to po zázvore zo začiatku vôbec ani nevoňalo netuším, že prečo. No poďme na recenziu.


Obal
Začínam obalom, pretože ten ma naozaj na prvý pohľad očaril. Vpredu sa nachádza niečo ako "básnička" a na každej vôni sa píše niečo iné. Na mojom zázvore je niečo o spiacej princeznej :D. Objem je 500 ml, na niektorých blogoch som čítala, že im vadí veľké balenie mne však vôbec nie Teraz sú dostupnú už aj menšie balenia. 

Celkový dojem
Zázvor som vždy brala len ako niečo čo sa pridáva do jedla a ani by ma nenapadlo, že môže existovať niečo ako zázvorový sprchový gél. Jeho vôňa je príjemná a nie príliš silná, no keď si ju nanášate na telo tak ju krásne cítite, čo sa často nestáva pri sprchových géloch. Čo sa týka vysušovania pokožky, to tu vôbec nehrozí! Sprchový gél nie je veľmi tekutý ani hustý, takže sa krásne vstrebe do pokožky a popritom ju nevysušuje a zanecháva v nej úžasnú zázvorovu vôňu. Stačí z nej veľmi málo a dokáže vytvoriť veľmi veľa peny. Používať sa môže dvoma spôsobmi, tieto dve spôsoby sa uvádzajú vzadu na obale a to buď si ju klasicky nanesiete na mokrú pokožku alebo si ju nalejete pod tečúcu vodu a budete aspoň 10 minút relaxovať. Takže nakoniec tomuto sprchovému gélu dávam 5z5, a odporúčam vám ho, pretože si ho rovnako zamilujete ako aj ja.


Vaše otázky

-Dá sa zohnať aj na Slovensku?
Ja som ho tu zatiaľ nikde nevidela

-Aká je približne cena?
Stál myslím 4,99€

-Ja by som veľmi chcela niečo podobné lebo do zahraničia necestujem a poradila by si mi kde si viem niečo podobné kúpiť lebo veľmi by som chcela také
Neviem či to je už aj u nás ale v Česku značka Cien v Lidl začína podobné predávať

-Nepredávajú ho na internete?
Ešte som sa o to nezaujímala, takže ti neviem povedať


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára