nedeľa 21. septembra 2014

Haul za september 2014

Ahojte :) Dlho som sa vám už neozvala, no spomínala som že škola ma začína dosť vyťažovať, takže za všetky voľné chvíle, ktoré môžem venovať blogu som veľmi vďačná. Napriek tomu, že do konca septembra máme ešte vyše týždňa ja už zrejme nič ďalšie nenakúpim, takže som sa rozhodla, že dnes pre vás spravím haul. Neni toho extra veľa, pretože som ani nemala moc času popri škole nakupovať, ale dobrou správou je to, že DM-ka je hneď vedľa mojej praxi v hotely, kde robím každý utorok, takže vždy keď sa nájde čas tak do nej skočím. Čo sa týka ďalšej práce dobudúcna 22.10 ak sa nič nezmení, by som mala ísť na 2 týždne na prax do wellness hotelu, budem sa však snažiť aj tam vám pridávať príspevky. Ale teraz sa už vrhnime na haul.



Toto by bolo všetko čo som si kúpila, ako som už spomínala nie je toho veľa

Suchý šampón som si chcela kúpiť už naozaj dlho. Tento od Balei je veľmi dobrý. Ak sa mi zdá, že už mám trochu mastnejšie vlasy, tak si ho na ne nastriekam a vydržia mi jeden deň. Dokonca som si všimla, že dodáva vlasom aj objem.

O tomto šampóne som čítala už na mnohých blogoch a rozhodovala som sa dosť dlho či si ho kúpim alebo nie. Tento šampón by mal pomôcť môjmu najväčšiemu problému a tým sú mastné korienky a suché končeky. Proti tomuto sa snažím dlho bojovať a myslím si že aj drvivá väčšina z vás. Zatiaľ som ho ešte nevyskúšala, pretože mám ešte pár dávok v starom šampóne, ktorý momentálne používam, tak ak mi pomôže určite môžete čakať recenziu. A nakoniec vraj neobsahuje silikóny, či to je skutočne pravda alebo nie, to vám povedať neviem, pretože sa v tom naozaj nevyznám. 

Hovorí sa že šampón by sa mal kombinovať aj s kondicionerom, takže som si z rady Fresh it up! zaobstarala aj kondicionér. Som veľmi zvedavá ako táto dvojica pomôže mojim vlasom.

Beauty blender som si objednávala z Ebayu ešte v auguste, no došiel mi až teraz. Stál smiešne 1€, takže som vôbec od neho nečakala ani zázraky, kúpila som si ho len na korektor a po skoro mesačnom používaní sa už začína žmoliť.

A najlepšie nakoniec :) Túto knihu určite všetci poznáte, pretože sa z nej premieta aj film teraz v kinách. Je to naozaj zaujíma kniha, nič podobné som predtým ešte nečítala. Prečítala som ho za 2 dni a po celý čas som bola napätá z toho kedy sa Mia preberie! Po dočítaní konca potrebujem súrne druhú časť, takže dúfam že ju preložia aj do slovenčiny a keď nie, tak asi nevydržím a kúpim si druhú časť v angličtine.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára