utorok 26. mája 2015

Recept - Kari s kokosovým mliekom a ryžou


Ahojte :) Dnes pre vás nemám žiadny haul ani recenziu ale ideme variť! Pomaly budem pridávať na blog foto recepty, ktoré sú veľmi jednoduché a rýchlo hotové, takže si ich kedykoľvek môžete spraviť doma. Na dnes som si pre vás pripravila kari s kokosovým mliekom a ryžou, ktoré som si pred pár dňami spravila a musím vám povedať, že to bolo vynikajúce. Nepotrebujete k tomu ani veľa surovín a myslím si že väčšinu máte aj doma asi až na to kokosové  mlieko, ale to si raz dva kúpite v obchode. Ak sledujete youtuberky tak určite poznáte MondbergVienna, ktorá ma práve inšpirovala týmto receptom. Nezabúdajte, že chutné jedlá sa dajú variť aj zdravšie.


Budeme potrebovať
-olivový olej                                                              
                        -ryžu, ja som použila dlhozrnnú hnedú ale vy môžete akú máte radi
-červenú papriku, alebo akú máte radi                      
-mrkvu                                                                        
-hríby, tiež môžete použiť aké máte radi                    
       -kokosový olej, ja som použila z DM od značky Alnatura
                                       -kari korenie (ktoré som zabudla odfotiť :D)                                                      -soľ, čierne korenie, vegetu..čokoľvek na dochutenie



 Zeleninu si nakrájame podľa vášho výberu, ja som si ich nakrájala na pásiky a huby klasicky. Mrkvu môžete taktiež nastrúhať. Medzitým si do panvice nalejeme olivový olej. Môžete použiť aj cibuľu, ale ja ju nemám rada, takže som tento krok vynechala.

Zeleninu restujeme na oleji kým nám nezmäkne a potom nasypeme kari.

Zlejeme kokosovým olejom a počkáme kým sa nám celý rozpustí a premiešame.

Nakoniec pridáme ryžu a počkáme kým sa do nej vsiakne šťava. DOBRÚ CHUŤ!

Môžete jesť samotné mne to aj tak veľmi chutilo, alebo si k tomu spravte kuracie prsia. A ako verzia pre vegánov miesto mäsa použijete tofu. Množstvá som vám neudávala z toho dôvodu, že aj som to robila len odhadom a to koľko zeleniny a ryže si kto spraví je na vás a taktiež kari si pridáte podľa toho ako veľmi to v jedle chcete cítiť. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára