nedeľa 14. júna 2015

Novinky od Essence 2015

Ahojte :) S radosťou môžem vyhlásiť, že sa už konečne blížia letné prázdniny, na ktoré sa už neviem dočkať okrem toho všetky skúšky mám už za sebou, čaká ma už len test z ekonomiky a angličtiny a hurá prázdniny! Okrem toho tento týždeň sa mi splnil veľký sen a to že som bola na koncerte ONE DIRECTION vo Viedni! Poviem vám, že nič lepšie som ešte nikdy v živote nezažila! No nebudem vám prezrádzať veľa, pretože o koncerte bude samostatný článok. A však keď som bola vo Viedni, tak som si nemohla nechať ujsť možnosť ísť sa popozerať aj do drogérie. Tentokrát som zavítala do Muller, kde zázrakom nemali nič vypredané, ako to tam býva dosť často.

Objavila som pár noviniek od Essence, z ktorých ma niektoré sklamali a iné zas príjemne potešili, takže poďme radšej na to! Viem, že ste už nedočkaví.


Prvé a najväčšie prekvapenie pre mňa sú tieto laky. Ked som uvidela tieto krásne farbičky, tak som im nemohla odolať. Sú z novej kolekcie THE NUDES a THE PASTELS. Tie dve z nudes sú úplne úžasne, dobre držia a navyše rýchlo schnú. Naopak ten z pastels má pre mňa dosť zlú konzistenciu a výdrž tiež nebola boh-vie-aká. Na ďalšej fotke uvidíte ako vyzerajú na nechtoch po asi troch dňoch. Ospravedlňujem sa, že nemám dokonalú manikúru, ale čo už :). Odtiene lakov sú- 03I´m lost in you, 07 hope for love, 04 sweet at first sight.


Vzala som si aj jeden očný tieň z rovnakej kolekcie I LOVE NUDE. Tieň je pekne pigmentovaný, no je prášivý, takže bez bázy vám dlho na oku nevydrží. Nemala som pri sebe žiadne aplikátory, tak som si narýchlo kúpila tieto, ale sú naozaj hrozné.. Odtieň tieňa na oči je- 02 Cake Pop




Rúže z I LOVE NUDE boli pre mňa úplným sklamaním. V prvom rada ja nikdy nenosím nude rúže, no chcela som ich vyskúšať bohužiaľ na mojich perách vyzerajú naozaj strašne :D a taktiež vysúšajú pery. Odtiene sú- 04 It´s nude time, 01 wearing only a smile.

Snažila som sa vám nejako ukázať farbu rúžov, ale sú veľmi bledé, takže na fotke ich nie je vidieť.

Ani jedno krivé slovo však nemôžem povedať na špirály LASH PRINCESS, ktoré mi krásne predĺžia a nezlepia dokopy riasy. Červená je tá klasická a zelená by mala robiť efekt umelých rias, ale to vám nemôžem potvrdiť, pretože zatiaľ som ju nevyskúšala.

A to najlepšie som si nechala nakoniec. Lindt síce nemá nič spoločné s týmto článkom, ale táto bliela čokoláda bola skvelá :). Ale chcem vám predstaviť od Essence MINIS 2 GO. Netuším či to môžem nazývať limitkou, no táto kolekcia obsahuje rôzne nevyhnutnosti, ktoré môžete potrebovať pri ceste na dovolenku napríklad lietadlom. Nachádzajú sa v nej praktické gumičky, ktoré zároveň môžete použiť ako náramok, rôzne miniatúry štetcov, antibakteriálny gél, zvlhčené obrúsky či na makeup alebo na osvieženie, priesvitné taštičky do lietadla, miniatúra zrkadla a hrebeňu.. 

NAUTI GIRL je limitka, ktorá teraz beží v Rakúsku. Zaujala vás? Ja sa musím priznať, že mňa moc nie, u Essence sa už strašne často všetko v limitkách opakuje.. Ale napíšte mi váš názor do komentára a prajem vám pekný zvyšok dňa a aj školského roka!



1 komentár:

  1. Hrozně se mi líbí barvy těch nude laků:)
    http://thepearlsofmylife.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť