sobota 22. augusta 2015

Gliss Kur- hair repair ultimate oil elixir recenzia

Ahojte :) Pred niekoľkými týždňami sa mi minul šampón. Viac ako mesiac som sa snažila vyhýbať silikónom a používala som radšej detský šampón, čo mi trošku pomohlo, aby sa moje vlasy viac-menej dali dokopy, ale nakoniec som aj tak musela na ne použiť spreje a masky, aby mi udržali požadovaný tvar vlasov a tie obsahovali silikóny, takže moja snaha sa im vyhnúť bola zbytočná. Začala som teda hľadať na internete nejaký šampón, ktorý si ľudia naozaj chvália a vtedy som natrafila na tento od Gliss Kur, ktorý mal veľmi dobré referencie.

Ešte pred pár rokmi som veľmi obľubovala túto značku a často som si od nich kupovala rôzne šampóny, pretože ich výber je naozaj veľmi široký. Potom som však začala skúšať nové a nejako som na túto značku zabudla. A tak som si povedala, že ak si túto radu, tak veľmi všetci chvália, tak ju musím skúsiť aj ja. Veď ktovie, možno zostanem veľmi prekvapená!


Ja si šampón rada kupujem spolu s balzamom alebo s kondicionérom, maskou.. pretože sa mi už stalo, že spolu dva odlišné produkty od inej značky zle reagovali na mojich vlasoch. Zhodou okolností som mala doma aj tento olejček na vlasy, ktorý je tiež od Gliss Kur.

Celá táto rada obsahuje oleje a keratín, ktoré by mali prispieť k obnove (hair repair) vlasov. Prvá vec, ktorú som si všimla bola tá, že keď mi vlasy voľne uschli tak mi všade nelietali, ako sa mi to často stávalo, pretože mi tieto tri produkty vlasy krásne zjemnili a uhladili a vlasy sa dali ľahšie rozčesať. Za túto vlasnosť môžem túto radu odporučiť aj dievčatám, ktoré majú kučeravé vlasy, pretože vám ich udrží krásne pokope a nebudete ich mať rozstrapatené, čo sa u niektorých šampónov dosť často stáva. Nemôžem zabudnúť ani na obal, ktorej zlatá farba je veľmi podarená a určite každému padne do oka, farba šampónu je rovnako zlatá.

A nakoniec by som vám chcela povedať môj postup. V prvom rade si rozčešem ešte suché neumyté vlasy. Potom si na celú hlavu a vlasy nanesiem vodu a do vlasov si vmasírujem šampón. Ďalšiu výhodou je, že zo šampónu stačí použiť naozaj málo a vytvorí sa dosť peny, takže sa vám tak rýchlo neminie. Vlasy si umývam 2x (opláchnem a zopakujem celý proces). Vlasy si trošku vysuším rukou, aby neboli príliš mokré a potom nanesiem balzam, ktorý nechám pôsobiť (je na vás koľko si ho necháte, ja si presný čas nikdy nemeriam). Balzam potom opláchnem a som hotová. Vlasy si už len vysuším uterákom, rozčešem a do končekov nanesiem pár kvapiek olejčeka. 


Skúsili ste už túto radu od Gliss Kur? Ak áno, aký je váš názor? Určite mi ho napíšte do komentárov, budem zvedavá na vaše skúsenosti s touto radou. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára