sobota 8. augusta 2015

Moja dovolenka 2015- Česko a Nemecko





Ahojte :) Drvivá väčšina ľudí si leto užíva pri mori a nič lepšie pre nich ani neexistuje. Na mojej dovolenke nečakajte more, pretože napriek tomu, že mám samozrejme aj ja rada more, radšej spoznávam rôzne miesta a pamiatky. Táto dovolenka bola pre mňa obzvlášť odlišná aj z toho dôvodu, že so mnou cestovalo aj moje malé bábätko (nebojte sa nemám dieťa :D), bola to  moja ešte len 4-mesačná čivava Meggie, ktorá je naozaj úžasné a silné zvieratko pretože vydržala viac ako 7 hodinovú cestu v horúcom aute bohužial bez klímy. 

Hneď prvý deň sme si to namierili do Prahy, kde sme si pozreli krásne Václavské námestie a taktiež sme sa trošku zdržali v obchodnom dome Paladium, ktorý je neďaleko námestia. Večer sme sa potom išli ubytovať na hotel, ktorý bol naozaj krásny. Hotel Almond sa nachádza v
Tepliciach a odporúčiť vám ho naozaj môžem, pretože nie je vôbec drahý, je krásne čistý a moderne zariadený a navyše je tam veľmi veľmi veľmi milí personál.



Na druhý deň sme si dali v hotely raňajky a vybrali sme sa do Nemecka, kde sme navštívili mesto Dresden-Drážďany. Boli sme si pozrieť centrum a krásny kostol. Potom sme si to namierili do nákupného centra, ktoré sa rozprestiera aj vonku na ulici s názvom Galerie Centrum. Veľa ľudí sem často jazdí aj vďaka obchodu Primark, ktorý som si samozrejme ani ja nenechala ujsť a odniesla som si z neho pár vecí. Večer sme sa vrátili do hotela a išli sme sa najesť do neďalekej pizzerii, kde aj varili a tam sme vlastne chodili vždy buď na obed alebo večeru. V Nemecku si môjho psíka ľudia veľmi obľúbili a veľmi často ho hladkali a vôbec im nevadilo, že ich pooblizovala. To isté musím povedať o Česku,ľudia sú úplne iný ako na Slovensku, sú milí, majú radi zvieratá a nefrflú na vás, keď zoberiete psíka do reštaurácie alebo nákupného centra, ako na Slovensku kde vás odtiaľ so zvieraťom väčšinou vyhodia.



Tretí deň sme si išli pozrieť Terezín, ktorý nebol ďaleko od Teplíc a nachádzal sa v ňom koncentračný tábor a tiež pevnosť. Všetko sme si to popozerali a viac vám toho asi ani nechcem písať, pretože je to naozaj silný zážitok, keď si človek pomyslí koľko ľudí tu muselo zomrieť a ako strašne museli trpieť.. Napriek tomu si myslím, že ani tieto miesta by nemali zostať tabu a ľudia by ich aspoň raz za život mali navštíviť. Večer sme potom vyrazili do nákupného centra v Tepliciach.

Nakoniec vám chcem napísať pár prihod, ktoré sa nám stali. V Drážďanoch sme dokonca stretli, pani, ktorá sa ma pýtala ako sa volá môj psík, tak som jej povedala a ona na to, že aj ona sa tak volá. To ma veľmi rozosmialo, tiež sme stretli ale už v Tepliciach pani s rodinou, ktorých sa psík volal rovnako ako ten môj. A úplne nakoniec chcem napísať o čašníčke z pizzerie Nexo, ktorá je v Tepliciach, a ktorá môjho psíka naozaj veľmi ľúbila a vždy keď sme prišli tak sa o ňu veľmi pekne starala, bolo to naozaj skvelé dievča :).



To je na dnes všetko. Je super, že som si pri písaní tohto článku aspoň trochu premietla v hlave čo všetko som za posledné dni mala možnosť zažiť. Ak budete mať možnosť tak určite skúste aj vy navštíviť tieto miesta, naozaj to stojí za to.










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára