nedeľa 9. augusta 2015

Primark Haul- august 2015



Ahojte :) Toto je už posledný článok, ktorý ešte súvisí s mojou dovolenku a konkrétne vám ukážem veci, ktoré som si v Primarku kúpila. Pri kabínkach bolo neskutočne veľa ľudí, takže nebola žiadna šanca na skúšanie (komu by sa predsa chcelo v teple ešte vyčkávať na kabínku?). Primark má iné číslovanie ako sme zvyknutý, takže si radšej predtým ako pôjdete nakupovať pozrite na internete, ktoré číslo vám tam sadne, aby ste zbytočne potom dlho nehľadali. Ja som tam bola v pondelok a napriek tomu tam bolo veľmi veľa ľudí a nakupovali naozaj vo veľkom. Ani sa nenazdáte, pretože všetko tam je dosť lacné porovnaní s inými obchodmi, ale keď vám povie pokladníčka váš konečný účet tak trochu zostanete prekvapený! :D

Napriek tomu, myslím si že Primark má naozaj kvalitné veci za veľmi dobré ceny. Pri fotení tohto článku som sa skoro uvarila, pretože vonku je strašne ale strašne teplo. Ešte nikdy som takýto článok nefotila takže sa vopred ospravedlňujem za fotky, ale krajšie som to nafotiť naozaj nevedela. Sľubujem vám, že v budúcnosti s tým skúsim niečo urobiť.


Najprv vám ukážem drobnosti, ktoré som si kúpila
-odstraňovač chĺpkov.. vyšiel na 2€
-peňaženka stála 5€
-púzdro na behanie na mobil (cenu si bohužiaľ nepamätám)


-ponožky jeden balík stál 3,50€ (neskutočná cena!)

-Tento kardigan (neviem ako ho mám nazvať tak ma opravte) bol v zľave a stál 5€











-Tento nádherný top so zlatým detailom stál 8€

-Úplne najkrašie pyžamo aké som kedy mala, tričko stálo 5€ a nohavice 8€


-Krásne pyžamové nohavice stáli 3€, ja by som ich nosila najradšej aj von! haha
-Sivé tričko na ramienka, ktoré je úplne obyčajné stálo 3,50€

-A nakoniec tu mám toto tričko, ale mám ho z Tally Weijl no chcela som vám ho ešte ukázať




1 komentár:

  1. To vyzerá na super nákupy :-) . Ja jazdím do obchodného centra približne raz za dva až tri mesiace a zakaždým tam moja peňažnka dostane zabrať :-D . už sa pomaly blížia ďalšie nákupy, pretože som zistila, že nemám na jar čo na seba, tak to budem musieť napraviť :-D .

    OdpovedaťOdstrániť