štvrtok 31. decembra 2015

Aký bol rok 2015?


Ahojte :) Posledný tohtoročný post bude tak trochu spomienkový. Môj blog je prevažne o kozmetike, ale samozrejme môj život sa netýka len kozmetiky. Tento rok tu boli pekné chvíle, ale človek musí zažívať v živote aj tie zlé.. ved o tom je predsa život. Pri písaní tohto článku som si naozaj rýchlo dokázala spomenúť čo sa v mojom živote ktorý mesiac udialo, z čoho som zostala aj dosť prekvapená, ako som už v jednom z predošlích príspevkov spomínala, tento rok pre mňa doslova uletel. Tak ale dosť bolo vykecávania, poďme sa pozrieť čo sa dialo v mojom živote v roku 2015!






Január
-Rok začal veľmi negatívne. uvedomila som si však jednu vec, ktorá ma zrejme bude sprevádzať až dokonca života a tou vecou je to, že jedno nesprávne rozhodnutie dokáže ovplyvniť vašu budúcnosť. Preto ak niečo chcete, radšej si dva krát premyslite či to naozaj chcete predtým ako začnete konať. Pretože to čo už spravíte alebo vyslovíte už nemôžete vrátiť naspäť.



Február
-Tento mesiac som zažila svoj prvý verejný prejav pred všetkými rodičmi spolužiakov a učitelov, vrátane samozrejme mojich rodičov. Nepýtajte sa ako mi bilo srdce! Išlo mi skoro vyskočiť z hrude a to myslím doslova. Zistila som, že som veľká trémistka a asi nič podobné viac nechcem zažiť, takže verejné prejavy radšej nechávam na zdatnejších.
-Nebolo však všetko ružové tento mesiac, do môjho života zavítali nečakané zdravotné problémy.. ktoré môj život uberali naozaj dosť negatívnym smerom a som rada, že som sa z toho dokázala spamätať a prestať myslieť na to najhoršie.



Marec
-Moje krásne sny, že stretnem lásku svojho života "Zayn Malik z 1D" sa v momente rozplynuli, keď chlapec vyhlásil, že opúšťa skupinu. Bolo to veľmi ťažké pre mňa, pretože myšlienka, že som ho o pár mesiacov mohla stretnúť, teda vidieť naživo sa zrazu rozplynula. Viem, že si poviete, že je to len fiktívne, no aj tak.. Kus zo mňa si chlapec jednoducho vzal.
-Ďalej som pracovala v školskom bufete a bola to naozaj sranda, určite by som si to zopakovala znova.



Apríl
-Tento mesiac sa narodilo moje malé babätko, tým mám na mysli môjho psíka, ale samozrejme vtedy som ešte vôbec netušila, že si ju prinesiem čoskoro domov!



Máj
-Celý môj voľný čas pominul, pretože som si musela odrábať hodiny na praxi, takže tým mám na mysli, že som víkendy trávila v práci na praxi (v hotely) a robila a robila a potom sa doma učila a učila a zrazu bol máj fuč.



Jún
-Rozhodne najkraším mesiacom tohto roka bol jún, pretože sa splnil jeden z mojich najväčších snov v živote a tým bolo to, že som bola na koncerte ONE DIRECTION! Nepýtajte sa aký to bol zážitok, pretože ten pocit je neopísatelní a ešte aj teraz keď vám o tom píšem, tak nechcem veriť, že ja som ich naozaj videla naživo!




Júl
-Celý júl som trávila tým, že som spoznávala svojho nového štvornohého chlpáča, moju malú Meggienku, s ktorou to vôbec zo začiatku nebolo jednoduché a priznám sa, že miestami som aj ľutovala, že som si ju priviedla domov, ako však ale čas plynul obe sme si na seba zvykli natoľko, že by som ju už určite za nič na svete nevymenila!
-Taktiež som mala možnosť opäť navštíviť múzeum voskových figurín vo Viedni, kde mali figuríny 1D a odfotila som sa s nimi asi z každého možného uhlu, ako sa len dalo.


August
-Po vyčerpávajúcich mesiacoch konečne prišiel čas na dovolenku. Navštívili sme Českú Repubilku, ktorú milujem a objavila som ďalšie miesto, kde sa určite kedykoľvek vrátim a tým sú Drážďany v Nemecku. Mám odtiaľ naozaj krásne spomienky a najlepšie na všetkom je, že ich mohla zažiť so mnou aj Meggie, ktorá ešte vtedy maličká celú cestu vydržala.
-Tiež som si na konci mesiaca kúpila knihu After, ktorú tu neustále ospevujem a stala sa jednou z mojich najväčších srdcoviek!



September
-Návrat do školy nebol zďaleka taký, ako som si ho predstavovala. Zrazu bolo menej praktických predmetov a viac učenia. A po dvoch mesiacoch si zvykať na nové predmety, kde som sa mala učiť na písomku aj pätnásť strán o niečom, čomu som vôbec nechápala nebolo také ľahké ako sa zdalo. Našťastie som sa však cez toto negatívne obdobie dostala a naučila som sa žiť s vedomím, že či sa mi páči alebo nie musím sa to naučiť, aby som mala dobré známky a to sa mi aj podarilo!
-Ďalšia vec, ktorá ma sklamala bolo zadalenie na praxi. Dostala som sa na prevácku, kde som sa celý život modlila, že nebudem musieť pracovať. Opak bol pravdou, teraz by som to už nikdy nemenila a je mi tam naozaj, naozaj, naozaj super!



Október
-Medzitým sa splnil opäť jeden z vecí v mojom živote, za ktoré som veľmi vďačná a tým je to, že som dostala svoje prvé auto. Do dnes si neviem vynachváliť pocit, keď sa pár krát do mesiaca odveziem autom do školy. Nemám to od domu vôbec ďaleko, ale je to úžasný pocit, že môžete ísť vlastným autom.
-Zvyšok mesiaca prebehol klasicky, pripravovala som sa na Halloween a vyrezávala tekvice.



November
-Nastal mesiac, v ktorom som oslávila svoje 19.te narodeniny, síce by nikto nepovedal, že vypadám na môj vek, ale predsa je to tak.  Tento deň sme strávili vo Viedni s rodinou, dostala som krásnu tortu a odniesla si naozaj veľa zážitkov za čo som vďačná.
-Ešte jeden narodeninový darček, ktorý som dostala bolo, že sme boli v kine na Hry o život, a veľmi som sa tešila, že som si film mohla pozrieť v kine, pretože bol úžasný!



December
-Posledný mesiac v roku som strávila odpočítavaním Vianoc na adventnom kalendári a však mala som pocit, že čaro Vianoc vyprchalo, z nejakého dôvodu mi chýbala atmosféra, ktorá prevládala predošlé roky. Naozaj ma hnevá, že je každý rok menej a menej snehu, teda pre tento rok u nás žiadny. Pod stromčekom som dostala naozaj krásne darčeky, všetko čo som si len mohla prijať a hlavne notebook, pretože ten môj dýchal už z posledného. Dajte mi však čas pretože ja a Mac si na seba ešte len zvykáme.
-A nakoniec niečo, čo ma čaká až skoro o rok, ale zohnala som si lístok na Justinov koncert a už teraz sa neviem dočkať kedy ho znovu uvidím!



Blog som nikde nespomenula, ale to je z toho dôvodu, že blog ma sprevádzal úplne každý mesiac v roku aj keď som niekedy bola viac a inokedy zas menej aktívna. Veľmi ma baví písať a deliť sa s vami o recenzie a produkty, ktoré ma zaujali. Ďakujem vám za každý komentár, ktorý ste tento rok zanechali na mojom blogu, veľmi ma potešili a som za ne vďačná! Budúci rok sa budem snažiť pridávať čo najviac, pretože nápadov mám naozaj dosť a chcem sa s vami o všetky podeliť.

Čo sa týka ostatných vecí, ktoré ma tento mesiac zaujali tak z kníh je to rozhodne AFTER od ANNA TODD, ak ste túto sériu nečítali tak šup do toho je to úžasne! A budem sa ešte sto krát opakovať. Ak ste z každodenného života vystresovaní skúste ANTISTRESOVÉ OMAĽOVAVANKY. Keď nemáte čo počúvať tak šup si vypočuť Justinov nový album PURPOSE a keď Justina veľmi nemusíte, tak skúste nový album chalanov MADE IN THE A.M. A keď ste si ani jednu z týchto možností nevybrali tak si pozrite PRETTY LITTLE LIARS alebo skúste niečo lepšie ako THE VAMPIRE DIARIES síce bez Eleny, ale aj tak, poprípade ak milujete Klasu tak ako ja, tak rozhodne THE ORIGINALS. A keď ste vysmädli, tak skočte na skvelé BUBBLEOLOGY.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára