nedeľa 14. februára 2016

Primark haul zima 2016

Ahojte :) Vyhovorme sa že začiatkom mesiaca som mala meniny. Ale nie robím si len srandu do Primarku som už veľmi dlho chcela ísť. Ak sledujete môj blog pravidelne tak viete, že už som v ňom raz bola v Drážďanoch, ale tentokrát som ho navštívila v Shopping City Sud vo Viedni. Musím povedať, že oproti tomu v Drážďanoch sa mi zdal tento Viedenský oveľa menší a ani som nečakala, že si v ňom budem vedieť len ťažko vybrať, lebo sa mi zdalo že v ňom nebolo nič zaujimavé. Niečo málo som si však vybrala a to vám rada ukážem v tomto článku.



Vždy keď sa pozerala na hauly z Primarku, tak v nich ľudia veľmi chválili práve sviečky. Rozhodla som sa, že si k nim privoniam aj ja a keď sa mi budú páčiť, tak si jedno vezmem. Tieto obe voňali tak úžasne, že som si medzi nimi nevedela vybrať a musela som si zobrať obe. Ešte som ich nestihla zapáliť, ale budem zvedavá na intenzitu ich vône. Myslím si že nikde inde ako v Primarku nezoženiete sviečky s takto skvelými vôňami a len za euro.


Zistila som, že nemá doma žiadne basic tričká, takže kde inde si ich kúpiť a hlavne lacno ako v Primarku? Tričká sú obyčajné čierno biele s dlhým rukávom.


Keď som uvidela tieto malé šuplíky, či ako túto vec nazvať, tak som si ju hneď musela zobrať. Je to veľmi dobrá vec na skladovanie kozmetiky či iných doplnkov.


Toto tričko na fotke vyzerá ako obyčajné tričko s potlačou, ale v skutočnosti je predĺzené a zakončené došikma, takže vyzerá veľmi štýlovo.

Statív, ktorý som si objednala z ebayu mi dlho nevydržal, takže ako náhradu som si kúpila nový.


Nohavice v Primarku tiež nie sú veľmi drahé, takže som si zobrala vyskúšať tieto dve. A práve táto vínová farba sa mi na nohaviciach veľmi ľúbi, takže som si ich musela zobrať.








2 komentáre:

  1. ja mám Primark veľmi rada :) pekný nákup si si odtiaľ odniesla :) mne nikdy nie sú v Primarku rifle dostatočne dobré :/
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musím s tebou súhlasiť! Po vyskúšaní mi boli bohužiaľ veľké :(

      Odstrániť