streda 11. mája 2016

Dove Original antiperspirant


Ahojte :) Dnes sa vďaka spolupráci, za ktorú som veľmi vďačná pozrieme na antiperspirant, ktorý obsahuje 1/4 hydratačného krému a pomáha regenerovať pokožku podpazušia. Myslím si že tento článok bude pre vás užitočný hlavne preto, že sa nám už blíži teplo.


Na testovanie som dostala všetky tri varianty (antiperspirant v spreji, guličkový a aj tuhý) a taktiež žiletku na holenie podpazušia. Všetky tri spĺňajú rovnakú úlohu a je už len na vás, ktorý vám vyhovuje najviac.

Myslím si, že každý z vás sa už stretol s tým, že ak ste si vyholili podpazušie, tak ste ho mali podráždené alebo začervenané poprípade suché. Na tieto podráždené miesta by ste mali používať šetrné prípravky, ktoré by vám zmiernili začervenanie a podráždenie. Dove original je vyvinutý práve na tejto báze a mal by vám v tomto probléme pomôcť. Toto dosahuje aj vďaka tomu, že obsahuje 1/4 hydratačného krému, ktorý priaznivo pôsobí na vašu podráždenú pokožku.

Ako som sa v zložení dočítala neobsahuje žiadny alkohol, takže ho môžete použiť aj na oholenú pokožku podpazušia a nebudete cítiť pocit pálenia, ktorý ste mohli zažiť pri antiperspirantoch, ktoré alkohol obsahovali. Taktiež sa mi veľmi páči jeho decentná vôňa, ktorá nie je príliš silná, takže vám nebude dráždiť nos. Je to však naozaj veľmi príjemná a "typická" voňa Dove, ktorú mám veľmi rada a myslím si že aj mnohí z vás ju máte radi. Na obale sa píše, že chráni pred potením až 48 hodín, to som samozrejme neskúšala, pretože si nemyslím, že si niekto na sebe necháva antiperspirant 2 dni bez umytia. Avšak počas testovania po celý deň v škole som nemala pocit spotenia a ani na praxi, kde som sa celý deň pohybovala. Nemôžem zabudnúť ohodnotiť ani obal tohto produktu, pretože ten sa mi páči hlavne preto, že vyzerá klasicky a jednoducho a práve tým ma dokázal očariť.



Pri čítaní tlačovej správy, ktorú som obdržala som sa dozvedela aj užitočné rady pri holení, a myslím si že by sa vám mohli hodiť tak som sa rozhodla, že vám ich sem prepíšem tiež.

1. Začervenané miesta často spôsobuje tupá žiletka, ktorú by ste si mali pravidelne meniť

2. Pri teplom kúpely vám chĺpky zmäknú, takže si ich budete môcť ľahšie oholiť, ale predovšetkým sa nikde neponáhlajte

3. Ak budete delipovať v smere rastu chĺkov zabránite zarastaniu a svrbivým pupienkom

4. Taktiež je dobré holiť sa večer, aby si vaša pokožka cez noc oddýchla

5. A po všetkých týchto krokoch môžete použiť Dove original, ktorý vám nepodráždi pokožku

Po dodržaní týchto krokov som mala naozaj veľmi jemné podpazušie a bez začervenaní a vyrážok, takže ak máte veľmi citlivé podpazušie a holenie vám robí problémy, tak skúste Dove.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára