štvrtok 12. mája 2016

Zendium Gentle Whitening zubná pasta a zubné kefky


Ahojte :) Tento článok som si pre vás pripravila vrámci spolupráce a bude sa týkať novej zubnej pasty, ktorú máme na trhu a taktiež kefiek. Ak vás zaujima čistenie zubov a starostlivosť o ne, tak si tento článok prečítajte až dokonca, pretože sa môžete dozvedieť veľa zaujimavých informácií.


Zubná pasta Zendium Gentle Whitening

Zuby sú veľmi dôležitá súčasť života a musíme sa o ne poriadne starať. Nejedná sa len o to, aby sme si ich čistili každé ráno a večer, ale taktiež aj o to akú pastu používame a kefku. Každý z nás túži mať prirodzene biele zuby a dosahovať tento výsledok spôsobom, ktorý bude čo najmenej škodlivý naším zubom. Táto zubná pasta obsahuje enzímy a proteíny, ktoré podporujú prirodzenú obranyschopnosť ústnej dutiny. Ak sa pýtate či sú vhodné aj pre citlivé ďasná tak odpoveď je áno, čomu som sa aj ja veľmi potešila. Navyše bojuje proti príčinám vzniku zubnného kazu.



Zubné kefky Zendium

Ďalšou novinkou sú zubné kefky, ktoré si môžete vybrať v troch prevedeniach podľa toho, na čo sa zameriavate pri čistení zubov poprípade ak máte citlivejšie ďasná. Tieto kefky sú špeciálne tvarované a tak umožňujú vyčistiť ústa veľmi precízne. Taktiež boli navrhované v spolupráci s poprednými dentálnymi expertmi. Ako som už spomínala sú tri druhy kefiek a teraz by som vám chcela predstaviť, ktorá je určitená na akú úlohu:



-Zendium Clinic (zelený) je vhodný na dôkladné prečistenie medzizubných priestorov, pretože má na špičke špeciálne predĺžené štetinky

-Zendium Complete Protection (modrý) čistí chrup jemne, ale s maximálnou účinnosťou

-Zendium Sensitive (ružový) je vyvinutý pre citlivé zuby vďaka tenkým štetinkám


Ja som počas môjho testovania používala zubnú pastu spolu s kefkou Sensitive, pretože mám citlivé ďasná. Počas používanie tejto kefky sa mi ani raz nestalo, že by mi pri umývaní zubov krvácali ďasná a pri jej jemných štetinkách som naozaj pocítila opatrné, ale napriek tomu dôkladné prečistenie zubov. Zubnú pastu som používala klasicky ráno a večer pričom som sa neponáhľala a naozaj som sa snažila čo najlepšie prečistiť zuby. Po testovaní môžem potvrdiť, že som vďaka zubnej paste mala čisté zuby a svieži dych. Čo sa týka bielenia, ktorú táto pasta sľubuje, tak som si všimla v menšej miere, ale ja mám pomerne biele zuby, takže sa veľa nedalo vidieť, avšak si myslím že ak máte trošku sklon k ''žltej', tak rozdiel určite uvidíte. Pastu spolu s kefkami vám môžem vrelo odporúčiť, pretože mňa naozaj prekvapili. Predtým som neskúšala nič od tejto značky, ale po tomto testovaní sa dostala medzi moje obľúbené značky čo sa týka zubných pást.

Skúšali ste už zubné pasty Zendium? Ak áno určite mi napíšte do komentárov ktoré a ako ste s nimi boli spokojný.

2 komentáre: