pondelok 23. mája 2016

Glossybox za Máj 2016


Ahojte :) Glossybox tentokrát prekvapil, pretože zvyčajne obsahuje päť produktov a teraz obsahoval dokonca aj jeden bonusový. Taktiež ma potešilo, že sa v boxe nachádzala aj dekoratívna kozmetika, ktorú určite využijem. Tak sa so mnou poďte pozrieť ako vyzerá obsah boxu v tomto mesiaci.


Neutrogena telové mlieko- Toto telové mlieko je určené na suchú pokožku, taktiež obsahuje prírodné oleje, ktoré hydratujú pokožku a zabraňujú jej vysúšaniu. Veľmi rýchlo sa dokáže vstrebať do pokožky a nezanecháva pocit mastnoty, čo sa mi na ňom veľmi páči. Pokožka je po jej použití veľmi jemná na dotyk a naozaj zabraňuje vysúšaniu. Najlepšie je však ju používať hneď po kúpeli alebo sprche.
-originálny produkt, cena: 5,49€


Icona Milano vodeodolná maskara- Od tejto značky som ešte nič neskúšala, takže sa teším že mám možnosť opäť vyskúšať niečo nové. Som veľmi zvedavá aká bude táto špirála, pretože tvar jej kefky je úplne rovný. Taktiež sa teším na to, že je vodeodolná, pretože sa na leto bude hodiť, len ma zaujíma či bude zlepovať riasy, pretože vodeodolné špirály to zvyčajne robia.
-originálny produkt, cena: 16,50€



Nivea Protect&Shave žiletka- Túto žiletku som už pred nejakým časom videla a premýšlala som o jej kúpe. A však prišťastilo sa mi a nachádzala sa práve v boxe. Ak túto žiletku nepoznáte, tak ona je neobvyklá v tom, že sa jej hlavica mierne otáča, takže zabraňuje tomu aby ste sa s ňou pri holení mohli porezať v zle dostupných miestach. Mne sa toto dosť často stáva, takže uvidíme ako to pôjde s touto žiletkou. Taktiež veľmi užitočná vec na leto.
-originálny produkt, cena: 9,95€



Schaebens maska- Táto maska udržuje vlhosť pleti a zabraňuje jej predčasnému starnutiu. Je určená pre všetky typy pleti a obsahuje aloe veru, avokádo, uhorku a taktiež ureu.
-originálny produkt, cena: 0,69€



Catrice lak na nechty- Lak na nechty s názvom 108 The Very Berry Best, má krásnu sýtu farbu, ktorá si myslím, že bude kryť už v jednej vrstve. Už som laky z tejto rady od Catrice mala, a bola som s nimi celkom spokojná, takže dúfam že aj tento bude dobrý.
-originálny produkt, cena: 2,79€



Ladival 20 opaľovacie mlieko- Tiež ma potešilo toto opaľovacie mlieko, pretože v lete ho taktiež využijem. Veľmi rýchlo sa vstrebe do pokožky, čo ma veľmi teší. Je so stupňom 20, ktorý bude pri mori asi malý, ale myslím si že ak sa chcete trochu opáliť tak to k nám napríklad na kúpalisko stačí.
-originálny produkt, cena: 21,90€


Celý box vyšiel na 57,32€

Uvítali by ste takýto box aj u nás? Určite mi to môžete napísať do komentárov.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára