štvrtok 20. augusta 2015

Back to school Giveaway!!

Ahojte :) Za to že ste takí úžasní, tak som sa rozhodla, že vzhľadom na to, že končí leto a začína škola, tak to jednému z vás spríjemním aspoň malou výhrou v giveaway. Snažila som sa vybrať veci, ktoré mne toto leto spríjemnili a verím tomu, že by sa aj vám mohli hodiť.

Podmienky sú úplne jednoduché: Pridajte si ma na facebooku (Ronnie Austin) (nepovinná časť)
                                                      Do komentára napíšte aký bol váš najlepší zážitok toto leto
                                                      Do komentára napíšte váš email, aby som vás mohla kontaktovať
                                                      Môžete odoberať môj blog (nepovinná časť)

čo môžete vyhrať?
-špirálu od Essence, ktorá by mala vytvoriť efekt umelých rias
-Avene termálnu vodu (ako môžete vidieť na fotke je ešte zabalená)
-zosvetľovač na vlasy od Loreal (tá ktorá vyhrá mi potom napíše akej farby má vlasy, aby som jej mohla kúpiť ten správny odtieň zosvetľovača)


Tak to by bolo odo mňa asi všetko, teším sa na vaše komentáre :)

3 komentáre:

  1. Najlepší zážitok toto leto bola asi návšteva Prahy :)
    Sledujem cez Google plus :)
    mail: danycuks@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pro mě byl nejlepší zážitek dovolená v Brightonu s mými kamarádkami. Sice jsem na to musela šetřit několik měsíců, ale stálo to za to :).

    miki.little@gmail.com
    tpatc.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mail:Minako-chan@email.cz
    sleduji přes google +

    Pro mě tohle byli parádní prádniny. S hafanem jsme chodili k řece i přesto že ho majitel týral si hafan řeku užíval. Dvoje narozeniny hlavně tedy zmíním že nejmladší sestře už jsou 3 roky a oslava byla v duchu mimonů. S přítelem už jsem rok a půl což je parádní,byla jsem v aquáči se sourozenci ,sraz s nejlepší kamarádkou,prostě fajn prázdniny :))

    OdpovedaťOdstrániť