utorok 25. augusta 2015

Rajnechtov.sk

Ahojte :) Ako ste si už z názvu mohli prečítať dnešný článok bude o jednom eshope, ktorý mal donedávna len českú verziu, no teraz už má aj svoju slovenskú verziu čomu sa veľmi teším. Na tejto stránke nájdete rôzne produkty na nechty, ale aj niečo z kozmetiky.

Ja som si vybrala štyri produkty, z ktorých mi bohužiaľ prišli len tri (asi niekde nastala chyba ,ale to nevadí). Ja som si vybrala lak na nechty, sušič laku a balzam podobný eos. Všetky produkty som si vybrala od značky Flormar, od ktorej som ešte žiadne produkty nevlastnila a tak som si povedala, že to bude dobrá možnosť na skúšku.

Tento sušič laku na nechty som už vyskúšala. Musím povedať, že svoju úlohu plní dobre. Z čoho som však zostala prekvapená bola tá veľkosť. Ja som vôbec nečakala, že mi príde takéto veľké balenie, ktoré mám pocit, že dokonca života nedopotrebujem a nebude sa hodiť na cestovanie. Rozhodne si myslím, že mať doma takýto produkt sa vždy oplatí, pretože vám to urýchli schnutie laku a nemusíte tak dlho čakať.

Nemohla som odolať ani tomuto laku v nude farbe, ktorý môžete na fotke vidieť aj na mojich nechtoch. Mám ho už pár dní na nechtoch a musím povedať, že výdrž je veľmi dobrá, musela som ju však viac krát navrstviť, to sa však pri nude odtieňoch stáva. 

A nakoniec tu máme balzám, ktorý je svojím dizajnom veľmi podobný tomu od Eos, ktorý ale nevlastním, takže ich nemôžem porovnať. Je malý a veľmi dobre sa hodí do kabelky. Na stránke majú aj rôzne iné príchute ten, ktorý mám ja je karamelový a vždy keď si ho dám na pery tak mám chuť na karamel, čo je aj trochu návykové haha.


Poznáte tento eshop, poprípade už ste si z neho niečo objednali? Určite mi o tom napíšte v komentári.



1 komentár:

  1. Vybrala si si super veci :) od tohto eshopu som si ešte nič neobjednala, no rozhodne niečo skúsim majú tam super ceny :)
    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť