sobota 1. augusta 2015

Glossybox za júl 2015



Ahojte :) Asi sa už budem opakovať je ale tu opäť Glossybox. Musím vám však povedať, že tento bol úplným sklamaním. Nechápem načo dali znovu do boxu micelárnu vodu, keď jedna bola už pred dvoma mesiacmi.. Balzám-lesk na pery nevyužijem, pretože ich nemám rada. Čo ma však potešilo je vzorka krému proti únave od Loreal a pena na objem vlasov, o ktorom som vám už písala článok. Ďalej sa tu nachádzala báza, ktorá je v celku dosť zvláštna pretože, je v tekutej forme (dosť tekutej) a ja som ešte žiadnu podobnú bázu asi ani neskúsila. Mimochodom asi sa vám zdá Glossybox trošku iný, máte pravdu pretože Glossybox raz za čas ponúka ako by nie zvyčajné ale "limitované" edície a tento mesiac bol inšpirovaný práve Parížom. A nakoniec sa tu nachádzal krásny červený lak na nechty.

Oproti zvyčajnému čiernemu boxu, bol tento červený.

Dizajn krabice je naozaj nádherný a je vidno, že si na nej dali záležať je krásne pokreslený z každej strany, dokonca aj zo spodku!

A tu môžete vidieť celý obsah. Ako som už spomínala box je inšpirovaný Parížom, takže aj produkty sú tak zamerané. Videla som veľa fotiek dievčat, ktoré dostali iné produkty (ktoré boli lepšie) za čo som zostala trochu sklamaná. Každopádne boxu dávam ešte jednu šancu, pretože niekedy pošlú naozaj dobré a kvalitné veci a inokedy zas nie.. takže som si box predobjednala na ďalšie 3 mesiace. 

-Lesk na pery od Lollipops make up ,cena: 4,95€
-Pena na objem vlasov .cena: 4,99€
-Micelárna voda od Diadermine ,cena: 4,99€
-Báza od NoxiDoxi ,cena: 39,90€
-Krém proti únave od Loreal- bol priložený ako vzorka
-Lak na nechty od Catherine,cena: 12,95€

Celý box vyšiel dokopy na: 67,78€



Musím vám oznámiť, že od zajtra odchádzam na dovolenku, z ktorej vám určite chystám články kam idem vám ešte neprezradím, ale keď budem mať internet tak vám to napíšem na facebook. Ak ešte dnes stihnem, tak vám pridám článok, čo si balím na dovolenku a zverejním ho zajtra.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára