štvrtok 19. novembra 2015

Balea kozmetická taštička


Ahojte :) Podarilo sa mi zohnať niečo skvelé a užitočné, takže som hneď musela utekať na blog a podeliť sa s vami o moju radosť. Ide o skvelý set troch výrobkov od Balei, ktoré sa skrývajú v krásne kozmetickej taštičke, ktorá je dostatočne veľká aby sa vám do nej zmestilo všetko čo potrebujete so sebou zobrať. 



Kozmetická taška je naozaj krásna a štýlová, hlavne sa mi na nej páčia nedbalé obrázky, s ktorými je pokreslená. Nie je príliš veľká, no ani príliš malá a myslím si, že na kratšiu cestu si do nej dokážete pobaliť všetko čo potrebujete. Ja sa z nej veľmi teším aj z toho dôvodu, že sa mi bude dobre hodiť keď v januári pôjdem na prax. 


Produkty, ktoré sa v taške nachádzali sú naozaj skvelé, pretože ich môžete využiť na každú príležitosť. Ako prvé tu máme sprchový gél od Balei s vôňou malín a s trblietkami. Jediné čo sa mi na tomto sprchovom gély nepáči je balenie, pretože ja nemám rada keď sa otvárajú takto naopak. Potom tu máme Balea čistiace obrúsky s grapefruitovou vôňou na všetky typy pleti. K tomuto nemám čo dodať obrúsky od Balei sú skvelé a myslím si že ich má rád každý. Ako posledné tu máme balzám na pery s jemným ružovým zafarbením a leskom. 


To by bolo odo mňa na dnes všetko. Zajtra sa chystám so spolužiakmi do kina na poslednú časť Hier o život, tak dúfam že si ju užijeme. Čo chystáte vy?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára