nedeľa 15. novembra 2015

Gliss Kur - Winter edition


Ahojte :) Aj keď to vonku na zimu príliš nevyzeralo, znovu sa začína ochladzovať. Pleť si hydratujeme rôznymi spôsobmi, aby sme ju nemali vysušenú, myslíme však na svoje vlasy? Pretože práve tie trpia cez zimu a my na ne často zabúdame. To že si na hlavu dáme teplú čiapku nám ešte v proti dehydratácii pokožky nepomôže. Gliss Kur však túto zimu prišiel so zimnou edíciou šampónov na vlasy, ktorá by mala zabraňovať dehydratácii pokožky. 

Ja opäť dúfam, že k nám na Slovensko táto rada dorazí, pretože ma veľmi zaujala a myslím si, že aj mnohých z vás. Gliss Kur má cenovo dostupné produkty, ktoré sú vhodné na všetky typy vlasov (ja som sa ešte nestretla s nikým komu by táto značka nevyhovovala). Šampón má úžasnú vôňu a pri nanášaní do mokrých vlasov vytvára dostatočnú penu, šampón skvele prečistí vlasy, napomáha starostlivosti o suché vlasy a pôsobí proti anti-dehydratácii ako aj všetky ostatné produkty z tejto rady. Ďalej nasleduje kondicioner s rovnako skvelou vôňou a hutnou konzistenciou, ktorý napomáha k ľahšiemu rozčesaniu vlasov a taktiež vyživuje vlasy. A nakoniec je tu sprej na vlasy, ktorý môžete použiť bez oplachovania. Dodá vlasom lesk, pomáha zaceliť končeky vlasov a samozrejme vlasom vytvára prirodzenú štruktúru.

Ja som s produktami z tejto edície veľmi spokojná a môžem vám ich len odporučiť. Ak ste ešte výrobky na vlasy od Gliss Kur neskúšali, tak ich určite skúste, pretože z nich nebudete sklamaní. 
Do komentáru sa so mnou môžete podeliť o tom, aké šampóny používate od Gliss Kur vy, budem rada ak mňa aj ostatných inšpirujete. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára