sobota 7. novembra 2015

My skin care routine


Ahojte :) Konečne mám čas pridať vám nový článok. Dnes vám chcem ukázať produkty, ktoré používam na čistenie mojej pleti, pretože moja rutina sa zmenila, teda skôr produkty sa zmenili a myslím si, že stoja za vyskúšanie. Keďže som produkty, ktoré som doteraz používala spotrebovala, tak som sa rozhodla, že skúsim niečo nové, pretože rada skúšam nové veci a tak nakoniec do mojej rutiny som si vybrala všetky produkty, ktoré môžete vidieť na fotke. 
Ráno si pleť väčšinou nečistím (iba vodou), pretože vôbec nestíham, takže všetky tieto produkty používam vo veľkej väčšine večer.






Ako prvé začínam odličovacími obrúskami od Balei, ktoré sú moje najobľúbenejšie. Tvár veľmi dobre zbavia make-upu a navyše sú cenovo dostupné! Na oči používam dvojfázový odličovač od Garnier, ktorý mi bez problémov odlíči špirálu. Pri používaní týchto produktov si tvár vždy umyjem vodou a nakoniec použijem pleťovú vodu, ktorú mám tentokrát od Nivei


Po prečistení pleti si na tvár niekoľkokrát do týždňa dám Aloe gél alebo klasický krém. Na osvieženie pleti a taktiež na ukludnenie začervenanín rada používam termálnu vodu od Avéne. Na hlboké prečistenie pleti aspoň dvakrát do týždňa použijem peeling, tentokrát od Alverde, ktorý je skvelý a môžem vám ho len odporučiť. A nakoniec nesmú chýbať ani masky, ktoré ja často nepoužívam, no keď mám na ne čas tak mám rada od Nivei alebo od Balei












1 komentár:

  1. Termálna voda od Avéne je u mňa tiež stálica. A dokonca môj priateľ ju používa častejšie než ja :) Ani ja masky často nepoužívam, ale keď už tak raz za dva týždne keď mám viac času...

    pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť