sobota 31. októbra 2015

Syoss- Color refresher



Ahojte :) Medzi poslednými Glossyboxmi som mala zaujímavý produkt od Syossu, na ktorý som vám sľúbila recenziu. Ide o oživovač farby na vlasy. Doteraz som nemala čas ho vyskúšať a medzitým dorazil aj k nám na Slovensko, takže ak sa vám bude páčiť u nás v drogérii ho zoženiete.



Tento produkt môžete zohnať v štyroch rôznych odtieňoch: v blond, červenej, hnedej a tmavohnedej.
Aplikácia je veľmi jednoduchá a svoje vlasy si môžete zafarbiť priamo v sprche. Ako prvé si šampónom umyjete vlasy a presušíte uterákom, aby ste ich nemali veľmi mokré. Potom jednoducho začnete pomocou pumpičky nanášať na vlasy penu, ktorú vmasírujete do vlasov a necháte pôsobiť 3 minúty. Nakoniec vlasy umyjete opäť vodou až dovtedy kým z nich nedostanete všetku farbu a vlasy,potom jednoducho presušíte fénom a máme hotovo!

A aký je môj názor? V prvom rade musím povedať že produkt naozaj úžasne vonia! Vzhľadom na to, že ja mám tmavé vlasy, tak sa výsledok nedá veľmi vidieť, ale oživenie farby tam určite je a taktiež lesk. Netuším koľko to však vydrží, na to budem zvedavá. Každopádne celé balenie som ani nespotrebovala, takže mi zostáva ešte na niekoľko použití. Na končekoch vlasov som mala ešte zostatky z ombre a tie mi pekne prekryl a tak mám konečne aspoň na jeden čas jednofarebné vlasy.

Nakoniec by som vám chcela povedať, že ak chcete niečo nové presne ako to aj obal opisuje "oživenie" tak chodte do toho a skúste tento produkt. Ja som si nevšimla, že by mi nejako zničil vlasy.



1 komentár:

  1. Tak o takomto produkte som ešte nepočula a niekedy by sa niečo také zišlo. Potom daj vedieť ako dlho to na vlasoch vydržalo.

    OdpovedaťOdstrániť