piatok 2. októbra 2015

Essence limitovaná edícia- Brit Tea



Ahojte :) Máme tu október, je tu nový mesiac a tak vám prajem, aby bol pre vás úspešný či v práci alebo v škole. Dnes pokračujeme sériou s limitkami od Essence. Budúci týždeň vám vydám už posledný takýto post, pretože už mám len jednu neodhalenú limitku a dnešná súťaž bude práve o tom, že ak uhádnete, o ktorú limitku pôjde niečo vám z nej pošlem. Takže mi skúste napísať do komentárov čo si myslíte. Mám pocit, že na mňa začína liezť choroba, čo ma vôbec neteší.. Zajtra sa však chystám do Bratislavy, tak dúfam že ma to prejde. Vrámci toho, že budem v Bratislave, tak pre vás chystám aj ďalší nový typ článkov, ktorý sa vám určite bude páčiť! Dúfam však, že sa mi ho podarí nafotiť, ale o tom vám poviem viac v ďalšom článku.


Ako prvé tu mám lip balm, ktorý sa nachádza v malom praktickom kelímku, takže sa dobre zmestí kdekoľvek. Nevýhodu tohto produktu vidím v tom, že ak ho chcete použiť, tak do neho musíte siahnuť prstami čo mi príde dosť nehygienické a má strašne sladkú príchuť, takže nie každému môže sadnúť na perách jej chuť. 

Ako môžete vidieť tento lak mám nejaký špinavý. Je to z toho dôvodu, že sa mi bohužiaľ jeden z lakov pri doručení rozbil a tak niektoré produkty sa mi zašpinili. Tento lak má celkom peknú farbu, aj keď mne sa viac páčil ten, ktorý sa mi akurát rozbil. Ešte som ho zatiaľ neskúšala.

Pri tejto paletke mám rovnaký problém, ako u väčšiny z limitek a to je slabá pigmentácia, aj keď paletka obsahuje veľmi zaujímave farby.

Ďalej tu máme pilník a ja ani neviem prečo som si vzala ďalší, keď už som si v predošlej limitke jeden zaobstarala, ale ako som už raz spomínala pilníkov nikdy nie je dosť.

Zaujímavosťou tejto limitky je aj, že sa v nej nachádzali náušnice, ktoré mali tvar kvetinky. Myslím si že sú veľmi pekné a budú sa hodiť pre rôzne príležitosti.

A nakoniec tu máme tento dvoj-štetec, ktorý má však umelé a veľmi tvrdé štetinky, takže si s ňou vôbec neviem predstaviť, že by sa dalo docieliť pekné líčenie očí. Využijem ho však na doplnenie obočia, pretože vzhľadom na to, že je tak tvrdý tak sa mi hodí práve na obočie.







1 komentár: