pondelok 5. októbra 2015

Novinky z drogérie Október 2015

Ahojte :) Je mi strašne! To že som chorá sa potvrdilo, takže sa snažím dať čo najskôr dokopy, pretože v škole teraz naozaj nemôžem veľa vymeškať. Napriek tomu som sa v sobotu vybrala do Bratislavy konkrétne do celkom nového obchodného centra Bory Mall, ktorý možno poznáte. To čo som si z dnešných nákupov odniesla uvidíte v nasledujúcom článku. Dnes som si pre vás však pripravila nový článok, ktorý bude práve o tom, že vám budem ukazovať vždy začiatkom mesiace aké kozmetické novinky sa nachádzajú v drogérii a čo ma v nej zaujalo. V Bory Mall je celkom veľká DM-ka oproti tej čo máme u nás v meste, takže som sa potešila, že som našla nové produkty, ktoré ešte u nás nie sú. Dúfam, že sa vám takéto články budú páčiť, pretože ja ich písanie a pripravovanie budem naozaj milovať!

Pre mňa sa tento mesiac najväčšou novinkou stali práve balzamy Baby Lips od Maybelline, ktoré si môžete zakúpiť v troch nových príchutiach. Je to vlastne nová edícia, ktorá vyšla na tohtoročnú zimu, takže aj príchute sú "zimné". A to perníčkové, horúca čokoláda a jabĺčkové so škoricou. Ja som neodolala a hneď som si jeden z nich musela zobrať. Čo sa týka farieb tak v poradí podľa fotky, prvý je ružový a myslím že je rovnaký ako Pink punch len vôňa je iná, druhý je viac menej nude s trblietkami a je ako Peach kiss a tiež je vôňa iná a posledný má červenú farbu a má podobnú farbu ako Cherry Me.

Ďalej je tu stojan so značkou Mixa a priznám sa že túto značku som ešte nemala možnosť vyskúšať. Ako si môžete na fotke všimnúť tak majú zľavy, takže ak z tejto značky niečo chcete teraz je zrejme dobrá chvíľa aj na to aby ste ušetrili. Mixa ponúka rôzne micelárky, krémy na pleť a telové krémy, ďalej si úplne dole môžete všimnúť aj produkty pre bábätká. rôzne čistiace gély, CC a DD krémy a krémy na ruky. Kozmetika Mixa sľubuje, že by nemala dráždiť pleť, tak ak trpíte práve týmto problémom, tak by ste mohli túto značku vyskúšať.

Astor má tiež novinky, veľmi zaujímavé je True Match Genius, ktorý je vo veľmi zaujímavom balení a pripadá mi ako mobil. Sľubuje, že je 4 v jednom čo znamená, že by mal vyhladiť pleť ako báza, zjednotiť ako make.-up, zdokonaliť ako korektor a zmatniť ako púder. Balenie taktiež obsahuje aplikátor, takže je vhodné aj na cestovanie. A ďalšou novinkou je nový rad Skin Match, ktorý je veľmi obľúbený od Astor a obsahuje novú bázu, make-up, korektor a púder.

Nafotila som vám aj celý stojan Astoru, kde si môžete pozrieť celú ich ponuku.

Rimmel má tiež na niektoré produkty zľavy. Tento stojan sa mi kvôli svetlu bohužiaľ podarilo dosť zle nafotiť, no mňa veľmi ani nič z tohto stojanu nezaujalo. Máme tu obľúbené linky na oči ScandalEyes, potom nové ceruzky na oči a špirálu. U Rimmel mám rada ich make-upi, špirály a púder Stay Matt.

Syoss prišiel tiež s novinkou, ktorá by mala oživiť farbu vašich vlasov. Ja už som tento produkt mala v Glossyboxe, ale ešte som ho zatiaľ nemala čas vyskúšať. V DM drogérii však teraz prebieha akcia, a to že pri kúpe ľubovolnej farby dostanete štetec na farbenie vlasov zadarmo.

Alverde a tzv. bio bezsilikónová kozmetika má tiež celkom slušné zastúpenie v DM drogérii. Ja som chcela tento mesiac vyskúšať práve niečo čo neobsahuje silikóny a tak som vám odfotila stojan s rôznymi ich produktami.

Alverde má tiež mnoho šampónov na vlasy, kondicionérov, másk a rôzne prípravky na končeky vlasov a toto všetko rovnako bez silikónov.

Ako ďalší je tu stojan s čistiacimi produktmi na pleť, z ktorých má Garnier a Nivea zľavy. Čo sa týka značky Garnier tak mňa dosť zaujali prípravky z rady Pure Active, ktoré by mali pomôcť pri boji s vyrážkami. V tejto rade sú rôzne čistiace prípravky na pleť a tiež BB krém.

A nakoniec pri tomto stojane by som vám chcela ukázať aké veľké množstvo rôznych pleťových vôd ponúka Nivea na rôzne typy pleti. U nás je len pár druhov, takže mňa veľmi zaujalo, že sa na Slovensku dajú zohnať aj ostatné druhy, ktoré som zatiaľ videla len v katalógu. 




4 komentáre:

  1. Na ty Baby Lips jsem se koukala taky ;) Ale značku Mixa můžu jen doporučit hlavně pro ty co mají citlivou pokožku (jako já :D)
    Jinak moc pěkný článek ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem :) Mixu v najbližšej dobe určite vyskúšam!

      Odstrániť
  2. Skvělý článek! Ten Baby Lips si plánuji určitě koupit :-)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Do drogérie zajdu jednou za X měsíců a většinou, když se blíží Vánoce. :D Každopádně - Baby Lips do ted nemám, takže bych i ho ráda už konečně pořídila ata nová kolekce vypadá vůbec špatně. :) Celkově miluji Niveu, mají lehké věci na plet a prostě nikdy jsme ještě nenašla věc, která by mi od této značky nelíbila. :)

    OdpovedaťOdstrániť