piatok 23. októbra 2015

Glossybox za október 2015



Ahojte :) Októbrový Glossybox vyšiel s tematikou zameranou na wellness. Nemyslím si však, že sa im to podarilo úplne presne vystihnúť, pretože niektoré produkty mi neprišli, že by mali niečo spoločné s wellnessom a naopak produkty, ktoré sa mi s wellnessom určite spájajú mi v boxe chýbali. Každopádne všetko má svoje pozitívne aj negatívne stránky, tak sa poďme pozrieť.


Vzhľadom na to že balík prišiel v nie zvyčajnej čiernej farbe, tak som čakala, že aj krabička bude mať inú farbu, no bola ružová ako zvyčajne. 


Dove DermaSpa telové mlieko jedna z vecí, ktorá určite vystihla tému je toto telové mlieko. Je veľmi jemné nie je príliš husté naopak do pokožky sa vsiakne pomerne rýchlo a na pokožke zanecháva jemný filter, ktorý hydratuje pokožku. Táto rada DermaSpa je novinkou v drogériách a keď chcete vyskúšať nové telové mlieko tak určite skúste toto môžem vám ho odporučiť. 
originálny produkt, cena: 5,54€

Aloe Vera gél od La! Créme tento gél upokojuje a hydratuje pokožku hlavne po opaľovaní, no môžete ju použiť aj napríklad na každodenné hydratovanie tváre (skúšala som, tvár po nej zostáva naozaj krásne jemná).
originálny produkt, cena: 29€

Makeup od Catrice Even skin tone tento makeup mi prišiel v odtieni 020 čoho som sa najprv bála pretože som si myslela, že bude na mňa veľmi tmavý. No zistila som, že keď sa zapracuje do pokožky, tak jemne stráca na tmavej farbe a pekne sa zjedností s tónom pleti. Má stredné krytie, no nechápem ako sa vôbec do boxu dostal, pretože podľa mňa makeup s wellnessom nemá nič spoločné.
originálny produkt, cena 7,45€

Biela ceruzka na oči od Marcs Organic veľmi dobrá a jemná ceruzka na oči, ľahko sa s ňou pracuje, no ako som už o predošlom produkte povedala, nechápem čo má spoločné s wellnessom.
originálny produkt, cena 23,10€

Krém na ruky a nechty od Vandini tento produkt ma potešil z celého boxu najviac a to z toho dôvodu, že som už dlho chcela vyskúšať niečo od Vandini. Rýchlo sa vsiakne a ruky naozaj zhydratuje a navyše krásne vonia.
originálny produkt cena 3,95€


Celý box vyšiel na 69,04€

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára