pondelok 26. októbra 2015

Spotrebované Október 2015

Ahojte :) Ako ste prežili mesiac október vy? Ja si myslím, že ubehol rýchlejšie ako som očakávala. A čo to znamená? Že prichádza november a s ním aj moje narodeniny. Tento mesiac som si napísala malý zoznam vecí, ktoré chcem tento mesiac spotrebovať. A viete čo? Spotrebovala som úplne iné veci, ako som chcela :D. Pod tým sa podpísalo zrejme aj to, že som bola celý mesiac chorá a nemala som náladu. Každopádne už mi je dobre, tak sa pozrime čo sa tento mesiac zmestilo do spotrebovaných produktov.



Gliss Kur Ultimate Oil Elixir šampón- O tomto šampóne som už robila osobitnú recenziu, ktorú nájdete v predošlých príspevkoch. Šampón je na veľmi namáhavé a lámavé vlasy s olejovými elixírmi. Môžem potvrdiť, že naozaj vlasy veľmi pekne uhladené a bojuje aj proti poškodeniu. Krásne vonia a vydrží naozaj dlho navyše myslím si, že napomáha aj rastu vlasov. Za mňa určite áno! Jediná vec, ktorú musím vytknúť je obal, pretože nie je priesvitný, tak sa vôbec nedá rozoznať či v ňom niečo ešte je alebo nie.

Gliss Kur Ultimate Volume šampón- Tento šampón neobsahuje žiadne silikóny čo beriem za určite veľké pozitívum. Bojuje s poškodenými vlasmi a jemným vlasom dodáva objem. Pre mňa sú šampóny od Gliss Kur určite jedny z najlepších na trhu, takže rovnako ako predchádzajúci aj tento odporúčam. 

Balea Tropical Sunshine sprchový gél- Balea má naozaj obrovské množstvo nápadov, čo sa týka sprchových gélov, tento nesie vôňu v kombinácii pomaranča a manga čo je priam úžasná vôňa. Bola to však limitovaná edícia, takže nie je isté, že ju ešte zoženiete. Musím však povedať, že mne sprchové gély od Balei prídu trochu vodové. Ako ste na tom vy, vadí vám že sú vodové lebo naopak vám to vyhovuje?



Essence PureSkin- Umývací gél, peeling alebo maska. Toto všetko dokázal tento produkt od Essence a môžem ho len pochváliť pretože naozaj bojoval proti vyrážkam a čierne bodky odstraňoval priam dokonale. Tento produkt už v tomto obale určite nezoženiete, pretože ho už mám naozaj strašne dávno, ale určite má aj svoju vynovenú verziu, ktorá dúfam že bude rovnako dobrá ako tá stará. Za mňa určite áno.

Záhadný šampón a okamžitá starostlivosť- Ešte pred pár mesiacmi sme mali možnosť otestovať záhadnú krabičku, ktorá obsahovala tieto dva produkty. Ukázalo sa že sú od značky Fructis. Mojím vlasom táto značka bohužiaľ nevyhovuje. 

Essence PurSkin- Ďalší produkt z rady purskin od Essence sú tieto pásiky na nos proti čiernym bodkám. Podľa môjho názoru niečo určite odstránia, ale nie je to nič moc, takže znova by som si ich už nekúpila.




Elmex zubná pasta- Ak vám môžem poradiť tak si nikdy nekupujte zubnú pastu bez mentolu, pretože táto je zrovna taká a chutí ako detská žuvačka. Ja som si to v obchode nevšimla a keď som ju doma vyskúšala tak mi až zle došlo z tej príchute, no po čase som si na ňu zvykla. Každopádne sa však vraciam k mojej obľúbenej pasty od Elmex s mentolom!

Bebe odličovacie obrúsky- Na to ako ich každý vychvaľoval, tak som zostala veľmi sklamaná. Vôňa mi vôbec nesadla, na môj vkus sú strašne presiaknuté odličovačom. Špirálu som si musela drhnúť kým som ju w nimi dostala dole a následne mi strašne začal dráždiť oči. Makeup odličujú dobre, tomu nemôže nič vytknúť, no znova by som si ich nekúpila.

B.U. My Secret toaletná voda- Vôňa mi prišla asi až príliš sladká, je to ovocná vôňa, no naopak si myslím že mladším dievčatám by sa určite páčila. Pridám vám sem aj čo všetko obsahuje.
Hlava: hruška, jablko, malina
Srdce: čerešna, kokos, mandarínka
Základ: jasmín, marshmallow, gardénia

Baby Lips Peppermit- Niekto ho miluje, iný zase nenávidí ja mám Baby Lips rada a hlavne teraz keď je už chladnejšie tak si s ním rada hydratujem pery. Tento je s pepermitovou vôňou, čo je naozaj skvelá vôňa a vraj pepermnit by mal jemne zväčšovať aj pery (to som niekde čítala). Baby Lips vám môžem len odporučiť!



Loreal Studio Silk&Gloss sprej- Tento sprej som si kúpila už naozaj dávno, ešte keď som si pravidelne žehlila vlasy, takže tento sprej by mal práve chrániť vlasy pred teplom. Mal naozaj úžasnú vôňu a určite sa snažil zabrániť, aby sa vlasy tak veľmi pri žehlení neničili. Bohužiaľ hľadala som ho no už som ho nenašla, tak neviem či ho už nevyrábajú alebo je v onom obale.

Balea Sensitive dezodorant- Balea má úžasné dezodoranty tento je však môj jednoznačný favorit s jeho vôňou, takže ak ste ho ešte nevyskúšali tak ho určite vyskúšajte pretože stojí za to!

Playboy Play it rock sprej- Tento sprej som dostala ešte pred pár rokmi na vianoce, no vôbec mi nevoňal tak som ho len schovala a myslím si že je čas aby som ho vyhodila, pretože sa zrejme už pokazil.




A nakoniec čo som tento mesiac pozerala počúvala..

Seriály: konečne sa na obrazovky vrátili The Vampire Diaries a The originals
Hudba: One Direction- Infinity a Perfect, Demi Lovato- Cool for the summer, Little Mix- Black Magic, Selena Gomez- Same old love, Adam Levine- Locked Away
Knihy: After we collided





2 komentáre:

  1. Pěkné hodnocení :) mně také přijde, že měsíc říjen utekl nějak podivně rychle. Když se otočím zpět, vidím se v létě v bazénu a teď dva měsíce a máme tu Vánoce! Letí to hrozně moc..

    Na mém blogu probíhá velká GIVEAWAY!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky mi přijde, že říjen strašně rychle utekl asi to bude tím, že jsem byla v jednom kole, škola práce zahrada. Tak jsem se nějak nestihla nudit!
    Zvu tě na můj blog, kde probíhá GIVEAWAY!
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť