streda 23. júla 2014

Jednoduché letné typy na účes s mašľami

 




Ahojte :) Leto je v plnom prúde a každá z nás určite chce zaujať účesom. Ako však oživiť jednoduchý cop alebo len rozpustené vlasy? V poslednej dobe sa čoraz viac dostávajú do pozornosti mašle, ktoré sú naozaj veľmi pekné a dokážu oživiť účes. Pripravila som pre vás niekoľko typov na letný účes (fotila som ich na česacej hlave :D, pretože sama na sebe som to nedokázala odfotiť). Tak dúfam, že vás príspevok inšpiruje a skúsite niektorý z účesov aj vy. Ak ste robili podobný príspevok, tak mi ho hodte do komentáru a ja si ho rada pozriem.


Ako prvé si ukážeme účesy s malými mašličkami, ktoré mám z Claire´s.



Teraz si ukážeme účes s gumičkou, na ktorej je mašľa.



Čelenky s mašľami. (nechcela som dofitiť celú hlavu tej bábiky :D takže len takto. Modrá je z Claire´s a fialová od číňanov.




A nakoniec som nechala to najlepšie a najkrajšie :). Dá sa to použiť ako náramok, ale aj ako ozdoba do copu, keď si zaviažete gumičkou vlasy, tak potom si ho nasadíte do copu. Je z Claire´s.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára