utorok 15. júla 2014

Spolupráca s NIVEA #1






Ahojte :) Zrejme už z názvu viete akú recenziu som vám pripravila na dnes. Začiatkom týždňa som napísala viacerím spoločnostiam o spoluprácu a priznávam sa že väčšina z nich ma buď odmietla, alebo mi ani neodpísala čo ma dosť sklamalo. Naopak, veľkú radosť mi spôsobilo, keď mi prišiel email od spoločnosti Nivea. Odpísala mi veľmi milá pani, ktorá vôbec neriešila či môj blog má rok alebo len pár mesiacov a bez problémov súhlasila s tým, že mi zašle vzorky na testovanie. Ja som čakala, že prídu max 2-3 a ono ich prišlo vážne veľa, takže sme ich doma museli všetci poctivo testovať, pretože niektoré boli na moju pleť, iné zase pre dospelých, proti vráskam a tak.. a ešte aj tatinovi som musela dať otestovať balzám po holení. Taktiež sa chcem touto cestou poďakovať Nivei, že mi umožnili spraviť túto recenziu na ich výrobky, znamená to pre mňa naozaj veľa. Keď mi v strede týždňa zazvonila poštárka, že má pre mňa balík, tak som bola úplne prekvapená, pretože som vôbec nečakala, že to príde takto skoro. A teraz môžeme prejsť k jednotlivým výrobkom, ktoré som poctivo testovala.

Rozhodla som sa, že túto recenziu rozdelím na dve časti: telo a tvár, pretože obe dokopy zmiešať nechcem bolo by to aj dosť nepriehľadné a takto si aspoň každý prečíta o tom, čo ho konkrétne zaujíma a nebude sa musieť v tom motať a prehľadávať.


Na testovanie som dostala 2 telové mlieka do sprchy, ktoré sú novinkou, to prvé ktoré môžete vidieť na fotke zľava obsahuje kakaové maslo a je určený na normálnu až suchú pokožku a to druhé zas obsahuje bambucké maslo a je určený na suchú pokožku. Musím sa priznať, že ja som tajne dúfala, že mi Nivea pošle aj tieto telové mlieka do sprchy, pretože ja ich už vlastním doma a sú naozaj skvelé, ale chcela som vyskúšať aj túto kakaovú novinku. Z katalógu, ktorý mi priložili som si prečítala naozaj veľmi podrobne o tom, čo tieto telové mlieka sľubujú a ja s tým musím len súhlasiť. Je to veľmi jednoduché osprchujete sa so sprchovým gélom, ktorý používate a opláchnete pokožku. Potom nanesiete na telo toto telové mlieko do sprchy samozrejme nie pod prúdom vody. Opláchnete a môžete vyraziť do sveta. Priznám sa, že ja neznášam ked sa musím ešte aj nakrémovať po kúpaní a takto si to všetko viem spraviť naraz v sprche čo je podľa mňa  naozaj veľká výhoda. Pokožka zostane jemná ako keby ste si telové mlieko naniesli po sprchovaní, ale takto to viete všetko spraviť naraz vo vani alebo v sprche. Čo sa týka konzistencie obidve sú krémového zloženia, takže sa dajú veľmi príjemne vmasírovať do pokožky. Ak si telové mlieko budete nanášať pravidelne tak naozaj pomôže vašej suchej pokožke. Mne pomohol pretože kolená a lýtka som počas zimy mávala často suché, ale vždy ked som sa sprchovala a nanášala si toto telové mlieko do sprchy, tak moja pokožka bola jemnejšia a menej suchá. Tieto dve novinky majú navyše veľmi dobrú vôňu. Kakaové maslo má navyše ošetrujúce zloženie s prírodnými olejmi, aminokyselinami, antioxidantmi, minerálmi a vitamínom E pokožku účinne vyživuje, hydratuje a predchádza jej vyskúšaniu a svrbeniu. Takže za mňa má tento produkt jedničku a môžem vám ju len odporučiť, pretože naozaj spĺňa očakávania. 

Krémový sprchový gél tomuto produktu som sa tiež potešila, pretože sprchové gély a krémy od Nivea sú naozaj jedničkou na trhu. Páči sa mi že majú naozaj krémové zloženie a popritom nie sú príliš husté, takže sa dajú krásne na pokožke rozotrieť počas sprchovania. Tento sprchový gél má tú typickú tzv. "nivea vôňu" ja som si to takto nazvala, pretože mi veľmi pripomína vôňu toho krému, ktorý má nivea (má taký modrý obal) určite všetci viete na čo myslím, lebo myslím si že ste ho už všetci vlastnili aspoň raz. Obsahuje ošetrujúce oleje, ktoré zanechajú pokožku jemnejšiu a vláčnejšiu. Taktiež sľubuje pocit hydratovanej pokožky aj po vysušení uterákom.

Spevňujúce telové mlieko Q10 k tomuto výrobku vám veľa napísať neviem, pretože som ho použila len raz a nikdy predtým som ho nepoužívala. Zmena spevnenia na pokožke by sa mala prejaviť do 2 týždňov, pri nanášaní 2 krát denne čiže ráno a večer. Konzistencia je dobrá, príjemne sa nanáša a vniká do pokožky (krúživými pohybmi). O tomto telovom mlieku som čítala už aj na iných blogoch a dievčatá si ho vychvaľovali, takže podľa mňa nemajú dôvod tvrdiť niečo čo nie je pravda. Jedno však je isté. Môžete si na seba dať aj liter z tohto telového mlieka, no ak do toho nezapojíte pohyb, tak pozitívny výsledok nečakajte.


Toto bolo na dnes všetko. Snažila som sa vám popísať moje skúsenosti pri testovaní a všetko čo som písala je pravdivé, nepotrebujme klamať o tom, že výrobok je dobrý aj keď nie je, len pretože som dostala spoluprácu. Opäť ďakujem spoločnosti Nivea, že mi umožnil tento článok spraviť a budem veľmi rada ak ma aj nabudúce prekvapia a pošlú mi opäť vzorky na testovanie. Druhú časť tejto recenzie o tvári môžete očakávať o niekoľko dní, zatiaľ ahojte. 

Vaše otázky:

-Čo ťa najviac potešilo zo vzoriek, ktoré si dostala?
Telové mlieka

-Chcela by si robiť ešte pre túto spoločnosť recenziu na ich výrobky alebo ťa sklamali?
Určite ma v žiadnom prípade nesklamali a budem rada ak sa mi to podarí znova

-Chystám sa kúpiť si opaľovacie krémy od Nivei aký máš na ne názor?
To ti bohužial nepoviem, ešte som ich neskúšala

-Používaš výrobky na vlasy od Nivea?
Zvykávala som ich používať, ale teraz dlhšiu dobu používam Syoss

-Teším sa až pridáš recenziu na Nivea výrobky podľa teba by som to mohla skúsiť aj ja?
Určite to skús! Nič s tým nestratíš

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára