štvrtok 10. júla 2014

Vlasy, vlasy, vlasy

Ahojte :) Každá z nás túži mať krásne a nepoškodené vlasy a tak som sa rozhodla, že vám hodím niekoľko typov ako si zachovať pekné vlasy. Ja som skúšala už strašne veľa šampónov, kondicionérov, masiek na vlasy atď.. a tieto produkty, ktoré som vám sem pridala sa mi naozaj osvedčili. Moje vlasy som si melírovala a aj farbila, takže sa mi od týchto vecí dosť zničili, ale snažím sa ich už nefarbiť, pretože chcem mať svoje prirodzené vlasy.


Takže prvá vec s ktorou začínam je samozrejme šampón. Ja momentálne používam tento od Syoss, ktorý dodáva vlasom lesk. Veľmi dobre pení a moje vlasy sú po ňom hebké a to nehovorím o vôni, tá je veľmi príjemná. Podľa môjho názoru Syoos vyrába jedny z najlepších šampónov, takže v poslednom čase si striedam šampóny práve od Syoos.

Potom tu máme masku, konkrétne táto by mala napomáhať poškodením vlasom, ktoré teda mám. Ja si najprv umyjem vlasy šampónom, potom si ich presuším uterákom a následne nanesiem masku. Samozrejme ku korienkom si ju nedávam len do polky vlasov. Potom si ju zmyjem a moje vlasy z neho zostávajú príjemne jemné  a taktiež voňavé. Pomáha mi aj pri rozčesaní vlasov, pretože moje vlasy keď sú mokré, tak sa veľmi zle rozčesávajú ak na ne nepoužijem masku, alebo iné sérum.

Na uterákom presušené vlasy, ak si nedám na ne masku, tak si dávam toto, ani neviem ako by som to mala nazvať :D. Malo by to dopomôcť k tomu, aby vlasy zostali rovné. Samozrejme nie je tak, aspoň na mojich vlasoch nie, ale ja som našla inú skvelú vlasnosť tohto výrobku. Má takú krémovú konzistenciu a veľmi rýchlo vnikne do vlasov, opäť podotýkam úžasnú vôňu. Ale už by som vám asi mala prezradiť tú úžasnú vlastnosť, ktorú som objavila. Ide vlastne o to, že ja mám prirodzene mierne kučeravé vlasy, takže keď si toto dám na vlasy tak mi tie kučery fixuje a zostávajú mi aj pekne lesklé z nich a dajú sa dobre rozčesať.

Toto sérum od Dove používam na rozčiepene končeky vlasov. Ja ich také mám väčšinou len vtedy keď si vyžehlím vlasy alebo si ich nakulmujem lebo potom mám tie končeky naozaj zničené.

Tento olejček je tiež na končeky, dostala som ho na vianoce inak by som si ho nekupovala, ale vôbec to neľutujem, pretože je vážne skvelý a už pri jednom použití pomáha končekom a pekne ich zacelí. 

A pretože si vlasy treba chrániť pred teplom zo žehličky, kulmy, fénu.. atď. Tak ja používam toto na ochranu vlasov pred teplom. Pred žehlením si ho nastriekam na vlasy, chvíľku počkám a potom si začnem vlasy žehliť. Napomáha tiež tomu, aby vlasy ostali dlhšie rovné a skvelo aj vonia.


Dúfam, že sa vám dnešný článok páčil a pomohla som vám pri výbere produktov na vlasy. Aké používate vy? Je nejaký konkrétny výrobok, ktorý sa chystáte v najbližšej dobe vyskúšať? Ak hej napíšte mi komentáre aký. Ja sa konkrétne chystám kúpiť si kokosový olej.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára