pondelok 14. júla 2014

Spolupráca s DOVE

Ahojte :) Dnešný príspevok bude recenzia na sprchový gél, ktorý mi poslala spoločnosť Dove vrámci spolupráce. Touto cestou sa im chcem veľmi pekne poďakovať za to, že mi tento produkt zaslali a teraz môžeme prejsť na recenziu.


Napriek tomu, že v posledných dňoch dosť pršalo a nemali sme veľké horúčavy naša pokožka stále potrebuje ochranu a starostlivosť. V lete sa viac zapotíme a práve preto sa aj častejšie kúpeme, kto by chcel predsa smrdieť. Niektoré sprchové gély však našu pokožku zbytočne vysušujú. 

Tento sprchový gél, ktorý mi zaslal Dove je novinka a je vyvinutý hlavne pre suchú pokožku, ktorá potrebuje hydratáciu. Ja som si ho hneď otestovala, keď som prišla z pošty a musím vám povedať, že je naozaj skvelý. Má krémovú konzistenciu, čo mojej pokožke viac vyhovuje ako gély. Počas sprchovania chráni povrch pokožky. Taktiež musím podotknúť príjemnú vôňu. Obsahuje oleje, ktoré pokožku chránia pred vysušovaním. Zatiaľ som ho použila len raz, ale už teraz cítim pozitívnu zmenu, pretože ja mám v lete dosť často suchú pokožku. A pretože je krémovej konzistencie mal by nám slúžiť aj ako telové mlieko a s tým len súhlasím, pretože z nej mám naozaj jemnú a hladkú pokožku. Takže ak aj vy trpíte cez leto s vysušovaním pokožky, možno práve tento sprchový gél vás zbaví vašich problémov. Dúfam, že som vám touto cestou pomohla pri výbere sprchového gélu a vyskúšate práve tento, pretože verte mi, stojí zato :).


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára