štvrtok 25. septembra 2014

Essence limitka: Oktoberfest

Ahojte :) Zrejme všetci viete,že každý október sa koná v Nemecku festival piva, ktorý je čoraz viac populárny. Ja by som sa tiež potešila, ak by som tam raz mohla zavítať (napriek tomu, že pivo nemám rada, haha), ale za zážitok by to určite stálo. Teraz som trochu odbočila od témy, no prečo vám tu hovorím o festivale spojeného s pivom? Je to jednoduché, pretože Essence svoju najnovšiu limitku inšpirovalo práve týmto festivalom. V tejto limitke sa nachádzajú naozaj pekné farby, ktoré skoro každému pristanú a jednoducho ani neviem čo by som jej mohla vytknúť, takže sa poďme spolu pozrieť čo všetko táto limitka prináša. Ešte by som vám ale chcela povedať, že pravdepodobne táto limitka k nám nedorazí, no ak by ste mali o ňu veľmi záujem, tak na stránke: kosmetik4less.de si ju viete objednať, no poštovné na Slovensko je drahé, takže treba rátať aj s týmto.


Takto vyzerá limitka v obchodoch.





Ako prvé tu máme tieto tri krásne očné tiene v hnedej, bledoružovej a fialovej farbe. Všetky tiene sú veľmi dobre pigmentované a určite sa aj hodia do tohto obdobia. Cena: 1,99€


Tak ako v každej limitke, tak ani v tejto nemôžu chýbať lesky na pery. Tieto odtiene sú veľmi dobre zvolené, pretože si z nich môžu vybrať tí čo majú radšej výrazné pery no a aj tí, ktorý radšej obľubujú nude pery. Cena je: 1,99€


Medzi najzaujímavejšie veci z tejto limitky patria tieto lícenky, majú veľmi zaujímavé balenie. 
Cena je: 3,49€

Ďalej sú to tieto olejové papieriky, ktoré pomôžu udržať tvár po celý deň matnú a bez lesku, napríklad aj keď pôjdete na oktoberfest :D. Cena je: 1,99€




Nemôžu samozrejme chýbať ani laky. Pre túto limitku vybral Essence naozaj krásne a veľmi pekné odtiene lakov, ktoré sľubujú že sú rýchloschnúce. Cena je: 1,59€

Nálepky na nechty. Cena je: 1,49€

Sponky do vlasov. Cena: 1,49€

A nakoniec tu máme takýto pekný zápisník. Cena je: 2,99€


Vybrali ste si niečo z tejto limitky čo vás úplne dostalo? Napíšte mi do komentáru! :)











1 komentár: