sobota 6. septembra 2014

Moja výhra v Nivea súťaži

Ahojte :) Prvý týždeň školy bol dosť vyčerpávajúci a napriek tomu, že som sľubovala články, tak mi to môj čas bohužiaľ nevydal. Dnes vám pridám viac článok (všetky ktoré som vám sľubovala) a aj napíšem o prvom týždni v škole. Ale teraz tu mám pre vás dlhoočakávanú výhru v Nivea súťaži.
Nivea má súťaže na svojej stránke a prakticky sa do nich môže prihlásiť ktokoľvek. Ja som na súťaž natrafila len náhodne, keď som hľadala na nich kontakt na ich stránke. Odpovedala som na otázky a prihlásila sa do súťaže. A na moje veľké prekvapenie, VYHRALA SOM! Zostala som z toho fakt v šoku, pretože takto som fakt ešte nič nevyhrala. Keď mi ešte v auguste prišiel žltý papierik do schránky, tak som si myslela, že to možno bude ohľade ďalšej spolupráce, no keď som si prečítala priložený list, tak som zistila že ma vyžrebovali a vyhrala som! A práve preto vám chcem všetkým povedať, že sa vôbec nebojte prihlásiť sa do súťaží, pretože možno práve vy budete víťazom.
Nikdy neviete kedy na vás padne šťastie. Vo fotkách som sa vám snažila odfotiť podrobne moju výhru, takže môžeme ísť nato.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára