pondelok 1. septembra 2014

Vienna haul august 2014- kozmetika a doplnky

Ahojte :) sľúbila som vám, že hodím príspevok o nákupoch z Viedne. Tieto nákupy rozdelím do dvoch častí, prvá je táto s kozmetikou a doplnkami a tá druhá bude zas oblečenie, ktoré som si kúpila. Zajtra už začína škola, pre čechov začala už dnes. Dúfam, že posledné chvíle prázdnin strávite v pohode. O škole vám pridám príspevok ešte dnes ak stihnem, pretože by som vás chcela povzbudiť a aj seba, pretože zo zajtrajška mám divné pocity :D, aj keď nechápem, že prečo. No nebudem ďalej zbytočne kecať, poďme na to.


Toto je vraj na vlasy veľmi dobré mne to bohužiaľ, ale s vlasmi nič extra neurobilo

Naušnice z Claire´s

Tento náhrdelník ste už mohli vidieť v predošlom príspevku

Chcela som si kúpiť novú špirálu od Essence, ktorá zatiaľ u nás nie je, ale aj v obchode v ktorom som bola, bola bohužiaľ vypredaná, tak som si kúpila overenú klasiku

Moja obľúbená maska od Nivei

Kabuky štetec, ktorý som už naozaj potrebovala

A to najlepšie nakoniec <3



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára