štvrtok 28. augusta 2014

Ako sa čo najlepšie nalíčiť do školy?

Ahojte :) Pár dní som sa neozvala, ale ktorí ma sledujete na facebooku viete, že som bola vo Viedni.
O nákupoch z Viedne bude tiež článok, ale teraz mám pre vás líčenie do školy. Budem sa vám snažiť dať rady, ako sa čo najlepšie nalíčiť a hlavne nepôsobiť dojmom, že máte na tvári "omietku". Tento článok som sa snažila prispôsobiť aj dievčatám, ktoré sú ešte na základnej škole, pretože viem, že aj vy ma sledujete a samozrejme líčenie základoškoláčky a stredoškoláčky má v sebe určité rozdiele. Môžeme ísť na to.





Hydratácia
Začneme najdôležitejšou vecou a tá je hydratácia. Myslím si že je naozaj dobré ak použijete pod makeup podkladovú bázu, tá vám zaručí že makeup vydrží dlhšie a stiahne vám póri. Ak však chcete niečo iné, tak na hydratáciu je vhodné taktiež použiť napríklad krém od Garnier moisture match , je na rôzne typy pleti, takže si z neho určite aj vy vyberiete, ktorý pasuje vašej pleti najviac.

 


Makeup
Používať do školy makeup? Rozhodne áno, ale ja by som volila skôr bb krém. Na tvári podľa mňa pôsobí oveľa prirodzenejšie. Naopak ak máte väčšie nedokonalosti, ktoré bb krém nedokáže zakryť, tak použite makeup. Ale určite nie je jedno, aký makeup použijete. Myslím si že do školy sa určite nehodí ak si dáte makeup v ktorom sú trblietky volila by som skôr nude. Sama som tento prípad zažila, pretože keď som si kúpila od Rimmel Wake me up v ktorom sú trblietky, tak sa mi tvár celá leskla napriek tomu, že som použila púder a spolužiačky mi povedali, že to pôsobí divne keď sa mi celá tvár leskne. Trblietkový makeup je určite pekný, ale nie do školy.



Korektor
Bez korektoru ani na krok! Je to rýchle a jednoduché riešenie ako zamaskovať nedokonalosti aj zakryť kruhy pod očami. Ak nechcete používať makeup, tak určite používajte korektor a poriadne ho zafiksujte púdrom, aby vám vydržal čo najviac.

 


Púder
Či používate makeup alebo nie, púder môžete vždy použiť. Na prepúdrovanie makeupu, korektoru alebo ho môžete použiť aj podklad+púder. Ak máte mastnú pokožku, tak si prepúdrujte čelo, okolie nosa a bradu, aby ste sa zbytočne neleskli alebo použite obrúsky.



Lícenka
Dodá vašej tvári prirodzené jemné červené líčka. Takže áno.



Rozjasňovač
Priznám sa, že zatiaľ som ho nepoužívala do školy, ale cez leto som si jeden kúpila, takže ho budem používať do školy.



Bronzer
S peknou vykontúrovanou tvárou nepôžete nič pokaziť, ale so štetcom ho treba poriadne rozkontúrovať, aby v tvári nezostali zbytočné ostré prechody, čo by určite nepôsobilo pekne.

 



Oči
Neviem ako je to vo vašej triede, ale u nás je viac ako tridsať žiakov s prevahou dievčat a ani jedna z nás nepoužíva očné tiene. Až na jednu výnimku, ale tú nebudem menovať lebo to je čistí des :D, ale to je jedno.
Ked chcete dodať trocha farby viečkam tak stačí ak si na ne dáte podkladovú bázu, alebo použijete  hnedé tiene s tým nič nepokazíte. Na špirálu určite nezabúdajte, pretože vzhľadom na to, že máme celkom decentný makeup, tak kladieme dôraz na riasy. Používajte taktiež linky a ceruzky na oči.





Obočie
Ak máte prirodzené obočie, ktoré netreba upravovať ani dokreslovať, tak tento krok môžete kľudne vynechať. Ak ale potrebujete napríklad doplniť niektoré časti tak použite ceruzku na obočie alebo set na obočie.




Pery
Pri perách to platí rovnako, ako aj pri očiach. Treba na nich brať najväčší dôraz. Ak to ale nechcete tak stačí ak použijete balzám, napríklad v zime, ja ich vtedy mávam popraskané. Netreba použiť veľmi veľa rúžu, ale treba dodať perám trocha farby. Ja najčastejšie používam Baby lips napríklad Pink Punch, pretože má krásnu ružovú farbu a pôsobí na perách veľmi dobre, ale je len na vás čo vám vyhovuje viac. Lesky nemám rada, ale vy môžete skúsiť aj tie.


A nakoniec by som vám chcela povedať, že sa odličujte každý deň a poctivo si vyčistite tvár. Ja viem, že sa do večera učíte a potom ste unavení, ale treba si na to nájsť čas a taktiež aj ráno a viem, že vtedy je zas ten problém, že nestíhate do školy. Verte, že ak sa budete starať poctivo o pleť tak uvidíte výsledky. Taktiež nezabúdajte na to, že ak máte telesnú tak sa príliš nemalujte, alebo vypadá naozaj smiešne keď ten makeup "stečie" z tváre. Ja mám spolužiačku, ktorá si každý deň aspoň tri krát dá na seba celý makeup od špirály cez linku, púder, makeup... a nechcite vedieť ako vypadá. Takže sa tomuto vyhnite.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára