piatok 22. augusta 2014

Unboxing: abcknihy.sk

Ahojte :) Dnes tu pre vás mám sľubovaný unboxing! Ja som sa na tieto knihy veľmi tešila a dúfam, že aj vy ste už čítali niektorú z predošlich častí týchto kníh, pretože sú obe pokračovania. Nebudem vás viac napínať a z fotiek si môžete pozrieť celý unboxing, ktorý som vám nafotila hneď potom ako mi balík doniesol kuriér.
Chcem vám pripomenúť, že som využila akciu "poštovné zadarmo", čo je podľa mňa najlepšia vec, ktorú mohli vymyslieť, pretože nielenže dostanete na knihy zľavu cca 20%, ale ešte ušetríte aj 2,99€ za poštovné.




tatararááá :)


Prvá knižka je Mesto padlých anjelov od Cassandri Clare, čo je štvrté pokračovanie zo šiestich kníh. Zrejme vám tieňolovcov netreba predstavovať a určite väčšina z vás videla aj sfilmovanú prvú časť Mesto kostí. Ja si myslím, že kniha je oveľa lepšia ako film, pretože ma mrzí, že vo filme naozaj pekné scény, ktoré by stáli za to vynechali. Tieto knihy vám určite odporúčam.

A druhá kniha sa volá Anjelská láska od Federici Bosco, je to tretia a aj posledná časť trilógie. Priznám sa, že mne prvá časť tejto knihy ležala skoro rok na polici a ja som ju vôbec nechcela čítať. Začiatok bol plný obkecávania, čo ma nebavilo tak som ju len hodila na poličku. Potom som však nemala čo čítať a tak som si povedala: dám tomu druhú šancu a vôbec tu neľutujem! Toto je úplne najlepšie čo môže byť, nechcem prezrádzať dej, pretože môžno ste to ešte nečítali a mali by ste záujem si ju prečítať. Keď som hľadala na internete nejaké  nové knihy, ktoré by som si mohla objednať, tak mi vyskočilo toto a samozrejme skoro som vyskočila z kože, keď som zbadala že už asi mesiac vyšla posledná časť a ja som o tom ani nevedela.




2 komentáre:

  1. ahooj:). tak čo sa týka len blogu samotnej šablóny a podobných vecí (síce možno drobností), neviem či som jediná, ale niekedy sa mi zle číta, aj napr. ten archív naboku. ale to je taký detail:).
    čo sa týka samotného článku, o Anjelskej láske som už počula, a zvyčajne samé chvály, takže raz ju skúsim, len na mojom wishliste čo sa týka kníh mám totálne všetko zaplnené ako sa to len dá a už len štylizujem, čo si kúpiť ako prvé, ešte ako mi vyjdú peniaze a tak. :D je to ťažké.
    a čo sa týka celej tej série Nástroje smrteľníkov, videla som film, bol úžasný a hlavne Jace<3. ale ja už to mám akosi vyspoilerované až príliš, keďže už viem aj to čo sa stane v 3. časti a tak:). ale čo sa samotnej knihy týka, prečítala som znej asi tak 100 strán a neviem, nedokopala som sa aby som ju prečítala celú,kto vie, možno na vianoce alebo nejak tak skúsim. :) dúúúfajme
    ale inak pekný článok! :) bloguj ďalej:).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) ja by som si rada urobila nejaký lepší vzhľad ale bohužiaľ tomu nerozumiem :D.. Cela trilógia s anjelskou láskou je úžasná aj ked viem ze niektorým nesadne a príde úplne divne ze Mii sa bude prihovarat mŕtvy chlapec lebo v skutočnom živote to nie je možné :).. Tienolovcov som prvý krát čítala asi prvé dve časti knihy a až po potom si pozrela film co ma dosť sklamal, ale po prvej knihe som si nutne potrebovala kúpiť druhu

      Odstrániť