sobota 16. augusta 2014

Ebay haul za júl a august

Ahojte :) Už som vám spomínala, že sa chystám objednávať z ebay a že keď mi všetko príde, tak spravím článok o tom čo som si objednala. Dnes to budú 3 veci, pretože som objednávala prvý krát a predsa len je tu vždy riziko, že to možno ani nepríde, tak som za veľa peňazí nič nechcela kupovať a potom ostať sklamaná. Ešte mi má prísť pár vecí, ale to až v septembri, takže zatiaľ vám pridám čo mi prišlo dokopy.

Takže toto som si zatiaľ objednala. Ceny si už fakt presne nepamätám, takže vám napíšem aj približnú cenu v eurách, lebo som objednávala z amerického ebayu a tam sú doláre. 


Objednala som si peňaženku, pretože som už naozaj potrebovala novú a chcela som niečo väčšie, no nie príliš veľké a práve na takúto som natrafila. Najlepšie je že sa do neho dá dať aj mobil a ja často nemám kam dať mobil, keď na oblečení nemám vačky. Neviem či to uvidíte, ale tam úplne dozadu do tej tmavej priehradky sa dáva mobil, ja som tam dala teraz na fotke kryt, lebo som fotila mobilom. Stála do 3€.          A dokonca viete spraviť aj tak, že budete mať mobil v peňaženke a máte tam otvor na slúchadlá (úplne hlúpo som to napísala :D, ale snáď ste pochopili. Na peňaženke sa píše, že je to vraj ručná práca, tak ktovie.

Kryt na iphone. Podľa mňa ebay je najlepšie miesto, kde sa dajú kupovať pekné kryty za lacné peniaze. Jasné nevydržia vám veľmi dlho lebo predsa len nie sú z veľmi silného materiálu, ale mne to vôbec nevadí lebo keď sa zlomí tak si kúpim zas nový a nebudem za neho platiť 7€ ako u nás na Slovensku. Tento kryt stál 1,51€ čo je smiešne lacná cena a navyše musíte uznať, že je pekný :). Všetci čo máte iphone a samsung galaxy tak si na ebayi nájdete plno krásnych krytov a nebudete si ani vedieť vybrať, ktorý si kúpite (ako ja). 

Nakoniec tu máme tieto "bodkovače" na nechty, či jak ich nazvať. Majú rôzne veľkosti a dá sa s nimi aj v pohode kresliť. Ja som si takéto chcela zaobstarať už dlhšie, ale vôbec som netušila, kde ich u nás v obchode kúpiť a tu by to určite stálo aj drahšie, takže ich mám z ebay za asi 1€.



3 komentáre:

  1. Tuhle peněženku má obrovská spousta lidí, ale je fakt, že je úžasná. :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano je veľmi dobrá :) Jediné čo ľutujem je to, že som si nekúpila takú kde boli dve priehradky na papierové peniaze, lebo s touto jednou priehradkou, ako to mám ja je to dosť tesné

      Odstrániť
  2. pošleš mi sem prosím link na ebay stranku ? :) ďakujeem

    OdpovedaťOdstrániť