utorok 5. augusta 2014

NIVEA #2


Ahojte :) Konečne som si našla čas na dokončenie recenzie Nivea vzoriek. V predošlom príspevku ste si mohli prečítať o otestovaných výrobkoch na telo a teraz prichádza pleť. A ja to ďalej už ani nebudem zdržovať, takže sa do toho môžeme hneď pustiť. 


Upokojúci denný a nočný krém
Krémy od Nivea som mala vždy rada a nie je tomu inak ani v tomto prípade. Veľmi dobre sa vstrebávajú do pokožky a nechávajú ju prijemne jemnú a hladkú. Tieto krémy by mali upokojovať začervenanie pleti a aj podráždenie po celom dni. Ak máte citlivú pleť tak sa vám už určite tiež stalo, že keď si dáte po celom dni dole makeup, tak je vaša tvár jedna veľká červená machuľa. Ak však začnete pravidelne používať tento krém ráno aj večer malo by vám to v tomto probléme pomôcť. Ja som ho použila len dokým sa mi neminula vzorka, takže vám neviem povedať po akom čase pocítite tieto výsledky. Krém posilňuje prirodzenú odolnosť pleti proti podráždeniu. Taktiež chráni pleť pred vráskami pôsobenými slnečným žiarením. Jediná nevýhoda, ktorú v týchto krémoch vidím a čo ma v mojom prípade veľmi mrzí a ja ich zároveň preto aj nemôžem používať je to, že ak máte zmiešanú až mastnú pleť, tak vám to veľmi zmastí pleť, čo nakoniec spôsobí vyrážky.

Energizujúci denný krém proti vráskam Q10 plus
O tomto vám veľa teda nepoviem, keďže ja vrásky nemám a napriek tomu, že som ho skúšala dávať mamine, tak po jednom použití zo vzorky zrejme nikto nezistí či krém pomáha alebo nie. Krém by mal podľa popisu viditeľne zredukovať vrásky a prebudiť pleť a znížiť príznaky únavy. Výsledkom po použití by mala byť svieža a žiarivá pleť plná energie. Čo sa týka zloženia obsahuje koenzým Q10, keratín, výťažky z goji a OF 15. Podľa katalógu, ktorý som od Nivea obdržala mal by sa používať od 25 rokov.

Sensitive bazlam po holení

Tento balzam by mal okamžite upokojiť podráždenie pleti po holení. Samozrejme toto je už mužská kozmetika. Nepáli a nespôsobuje začervenanie vďaka tomu, že zloženie neobsahuje alkohol. Ja som tento balzam dala vyskúšať tatinovi a on už po použití vzorky povedal, že si určite kúpi plné balenie, takže toto môžem len odporúčiť.

Sérim na omladenie pleti Cellular anti-age a nočný a denný krém na omladenie pleti

Všetky tieto tri výrobky slúžia predovšetkým na omladenie pleti hlavne pre ženy od 40 rokov. Ja som to dala testovať tete, aj keď ešte toľko nemá :D. Toto je tiež taká vec na ktorú vám 100%-tnú odpoveď či to naozaj funguje alebo nie, neviem dať pretože po jednom použití vzorky sa to nedá a ja nechcem nikoho zavádzať aby si to kúpil, keď sama neviem či to pomáha alebo nie. Vďaka bohatému zloženiu kyseliny hyalurónovej, keratínu a výťažkov z magnólie by mal aktivovať obnovu buniek hlboko v pleti. Pleť počas spánku redukuje. Vrásky sú redukované a pleť je hladká a jemná. Počas dňa chráni pleť pred vznikom vrások, pigmentových škvŕn a poškodením buniek vplyvom slnečného žiarenia. 


(Zdroje: Všetko čo som písala som čerpala z vlastnej skúsenosti počas testovania a výrobky na ktoré som nemala 100%-tné stanovisko podľa vlastného testovania som doplnila výťažkom z článku, ktorý som sa dočítala v Nivea katalógu).


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára