štvrtok 7. augusta 2014

Toto si nekupujte..

Ahojte :). Dnes som si pre vás pripravila "nail tutorial" a už zrejme aj z názvu aj z tých úvodzoviek, ktoré som použila asi viete, ako to dopadlo. Ja som si tieto papieriky kúpila od Essence keď bola Beauty&Beast limitka, no a čakala som že to bude na nechtoch fakt pekne vypadať.. no ale posúďte sami ako to dopadlo.

Ak vám môžem poradiť, tak si to určite nekupujte pretože je to celé klamstvo, aspoň podľa mňa a ďalších dievčat, ktoré to písali na svoje blogy poprípade točili tutorial na youtube, ktorý aj im dopadol tak ako v mojom prípade. Ale stačilo mojich kecov :), pozrite si to sami na obrázkoch.


Budeme potrebovať vatový tampón, špeciálny lak na paper print a samotný paper print.

Takže vyberieme si z paper print vzor, ktorý chceme mať na nechtoch a vystrihneme ho.

Lakom nafarbíme papierik, ktorý sme si vystrihli.

Papier položíme na necht a môžeme si pomôcť aj s pinzetou.

Pridržíme vatovím tampónom a môžeme ešte viac krát pretrieť lakom.

A výsledok? No veď posúďte sami..



 A ešte mi to dalo aj dole lak z nechtov -_-





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára