sobota 23. augusta 2014

Essence: Yes, we pop! limitka

Ahojte :) Sľubovala som vám, že pridám článok o novej limitke od Essence: Yes, we pop, takže to tu aj máte. Táto limitka je zameraná na nail art, nenachádza sa tu žiadna kozmetika, ako sme pri Essence zvyknutí, no mne to vôbec nevadí. Myslím si, že je vždy dobré dokúpiť si nejaké zásoby na zdobenie nechtov, pretože to určite viac oživí nechty, ako keď ich budete mať len nalakované. Navyše niektoré veci, ktoré v tejto limitke ponúka Essence v drogériách ani nezoženiete, skôr na internete (napr. ebay) a práve preto túto limitku odporúčam aj dievčatám, ktoré si moc nepotrpia na svoje nechty, verte mi že keď sa s tým zahráte môžete vytvoriť niečo veľmi pekné a zaujímave, čo určite ocení aj vaše okolie. No teraz prejdeme rovno k produktom ktoré limitka ponúka. To či sa k nám táto limitka dostane neviem, zatiaľ ju majú určite v Nemecku a asi aj v Rakúsku.

Celá limitka vypadá v drogérii takto.


Začíname štyrmi krásnymi odtieňmi lakov a na Essence stránke som čítala, že by vraj mali rýchlejšie schnúť, tak ktovie. Mňa najviac zaujala žltá farba a tá zelená mint.

Tento lak je pravdepodobne priesvitný a nachádzajú sa v ňom také kúsky trblietok (snáď chápete načo myslím :D). Píše sa, že je vraj vhodný na gélové nechty, ale podľa mňa to môžete použiť aj na obyčajné.

Ďalej tu máme tieto efekty. Sú buď trblietavé s flitrami, také guličky, ako môžete vidieť na fotke alebo len taký prášok.

Kamienky, ktoré sú v rôznych veľkostiach, na fotke môžete vidieť spôsob ako si ich môžete dať na nechty, je to však len na vás, ako si s nimi vyzdobíte nechty. 

A na nechty si taktiež môžete vyskúšať dať takýchto smajlíkov, znak peace, mašličky.. a veľa iného.

Toto by mali byť fólie na nechty, no ja som nikdy predtým nič podobné neskúšala, takže vám o tom neviem nič viac povedať.

Tento štetec má viac použití, nielenže si s ním viete kresliť alebo robiť iné tvary na nechty, ale môžete ho používať aj na dávanie tých ozdôb, ktoré som spomínala vyššie a myslím si, že si s ním aj lakovať nechty.

Táto lampa, ako určite všetci viete slúži na robenie gélových nechtov doma. Je to jednoduché a pri limitke je aj brožúra, kde máte napísané presne ako sa to robí, ale môžete si pozrieť aj videá na youtube, pretože veľa youtuberiek má natočený návod ako na to. Netreba však zabúdať, že okrem lampy budete potrebovať aj čistič na nechty a špeciálny lak, ktorý by mal potom dopomôcť k odlepeniu gélových nechtov. 


Tak čo? Páči sa vám limitka? Napíšte mi do komentára 
čo by ste si z nej kúpili ak by dorazila aj k nám. :)

1 komentár:

  1. Na nechty som maniak.. Teda ani nie tak na zdobenie, ako na samotné laky.. Mám ich doma nekonečne veľa, ale aj tak si stále kupujem nové. Od Essence ma limitky nejako extra neberú, ale tieto farby sú lákavé :)

    OdpovedaťOdstrániť