streda 6. augusta 2014

Moje obľúbené seriály :)

Ahojte :) Na facebooku som sa vás pýtala či by ste chceli "zoznam" seriálov, ktoré pozerám ja, v prípadne som už dopozerala. Takže dnešný článok bude o pre mňa naj, naj, naj seriáloch. V prvom rade by ste mali vedieť, že ja mám fakt takú zvláštnu podmienku na seriály, že ma musia dosť baviť  na to aby som ich pozerala (mám na mysli že ich nepozerám len preto, ako keď mi kamoška povie: pozeraj to je to super. A mne sa to potom neľúbi no napriek tomu to kukám lebo to kuká aj ona. Toto u mňa neplatí). Ďalšou vecou je, že mi tam musia byť sympatickí herci :D. To je fakt dôležitá vec u mňa pretože ja seriál, kde sa mi neľúbia herci, napriek tomu že je dobrý nedokážem pozerať :D. To by bolo asi všetko na začiatok. Snažila som sa vám pridať myslím, že všetky ktoré som ja doteraz pozerala a myslím si že ich je dosť. A chcela by som vám ešte povedať, že poradie ako som pridávala fotky je len spontánne, nejde o žiadne poradie, aby ste si nemysleli, že pridávam od najlepšieho po menej zaujímavý. Ja dúfam, že si medzi seriálmi aj vy nájdete taký, na ktorý sa budete radi dívať :).

Pretty little liars

The originals

The lying game (veľká škoda, že v 2.sérii prerušilli natáčanie)

O.C. California

The Carrie diaries

 Gossip girl

 The secret circle

Ravenswood (Malo to len pár častí a potom prerušili natáčanie, čo ma mrzí)

American Horror Story (Ja som videla 1. a 3. sériu)

The vampire diaries

Hart of dixie

Beauty and the beast


Takže toto by boli zhruba všetky seriály, ktoré chytili za srdce mňa. Nezabudnite mi napísať do komentára, či z nich niečo sledujete aj vy a či ste sa poprípade inšpirovali z môjho článku a začnete niektorý pozerať aj vy :).

A nakoniec by som vám chcela povedať, že k mojím obľúbeným seriálom taktiež patria seriály z Disney Channel :D a to: Hannah Montana :D, Na parket, h2o stačí pridať vodu, Charlie a Big Time Rush (ale ten sa vysiela na inej stanici a mňa práve teraz nenapadne názov :D).


Vaše otázky

Akú výhodu a naopak nevýhodu vidíš v pozeraní seriálov?
-Výhodou je určite to, že keď sa nudím tak sa pohodlne usadím a pustím si seriál na tablete alebo notebooku
-A nevýhoda, aspoň v mojom prípade je to, že keď mne sa páči nejaký seriál, tak ja ho dokážem pozerať od rána do večera :D až kým nedopozerám celú sériu
-A ďalšia nevýhoda je to, keď pozeráte veľa seriálov naraz tak sa vám to začne dosť v hlave plieť o čom je ktorý, a keď sa v seriály vrátia do minulosti, tak si vôbec nedokážem spomenúť o čo išlo :D

Sleduješ teraz nejaké seriály cez prázdniny?
-Snažím sa konečne dopozerať Gossip Girl :), potom sledujem Krásku a zviera a Doktorku Zoe, taktiež nové časti PLL

Kde sleduješ seriály?
-Na rôznych stránkach na internete, kde sú zadarmo a na DOMA TV (Doktorka Zoe a Kráska a zviera).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára