piatok 1. augusta 2014

Plážové vlny? Naozaj?

Ahojte :) Konečne sa ozývam po dovolenke. Príjemne som si oddýchla a teraz mám kopec síl na prežitie druhej polovice prázdnin, aj keď mi je veľmi ľúto, že tá prvá polovica tak rýchlo prešla, ale prejdeme k recenzii.



Nedávno som vám spomínala, že sa chystám do Viedne. Bolo aj tak a keď som zavítala do jednej z drogérií, tak ma samozrejme zaujal sprej od got2be Beach Girl. Viedenčanky si ho celkom brali, tak som si vravela: za pokus nič nedám. Ale dala som, vyhodila som zbytočne okolo šesť eur.

Čo by mal vlastne sprej spraviť s vlasmi a ako sa používa? 
Ja som si ho dávala do mokrých aj suchých vlasov. Mám dojem, že ak si ho dáte do mokrých tak budete mať lepší "účinok". Ak má človek mierne kučeravé vlasy, ako aj ja, tak vám úplne postačí ak si nevyčešete vlasy po umývaní a budete mať rovnaký efekt. Kladne však musím hodnotiť vôňu, tá je celkom príjemná.
Keď som si ho dávala prvý krát na vlasy, tak som si nastriekala pomerne veľa na vlasy, lebo som čakala nejaký úžasný efekt, ktorý však samozrejme nenastal a moje vlasy zostali zalepené a rýchlejšie sa zmastili.
Samozrejme aké-také vlny vám to spraví, ale od tých plážových vĺn to má veľmi ďaleko. Ja som ho skúšala aj na kamarátke, ktorá má prirodzene rovné vlasy. Na jej vlasoch sa vytvorili mierne vlnky, ktoré pôsobili aj dosť zaujímavo, ale hovorila mi že jej to nevydržalo skoro ani pol dňa a vlny boli preč. Čo sa týka zloženia tak dosť zaťažuje vlasy lebo sa v ňom nenachádza samozrejme nič prírodné, ale silikóny a morská soľ. Jediné čo ma vie fakt vytočiť je to, že ako vôbec môžu takéto niečo poslať na trh, keď aj tak vedia že je to len drb a ľudia im to kupujú -_-. Pridávam vám fotku mojich vlasov pred použitím a po použití. Na fotke to možno vypadá dobre, ale kebyže to vidíte naživo tak sa vám to nepáči.




Mám pre vás však tip, čo spraviť keď ste si aj vy tento sprej kúpili a nesplnil účel. Čítala som to na jednom blogu, teraz si už nepamätám či na českom alebo slovensko, ale to je teraz jedno. Keď si trošku prežehlíte vlasy a potom si sprej nastriekate na vlasy tak vám to spraví celkom pekné vlny. Napíšte mi do komentára či ste už tento sprej tiež použili a aké s ním máte vy skúsenosti, taktiež mi hodte link ak ste robili recenziu  na tento produkt.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára