piatok 15. augusta 2014

Vážime si to čo máme?

Ahojte :) Dnes som sa rozhodla, že to nebude nič o kozmetike, ale naopak bude tu niečo čo tu ešte nebolo.
Je to malá motivácia aj pre vás, aby ste si možno rozmysleli čo je pre vás dôležité a ako beriete život.
Tému ste si už zrejme prečítali z nápisu. Takže ak vás toto zaujíma čítajte ďalej.

Čo je pre nás dôležité?
Ak sa zamyslíte nad tým, aké dectvo sme mali my (to mám na mysli dievčatá ktoré majú približne do 16 rokov a viac), a aký život majú dievčatá v teraz v tom istom veku. Značkové Apple mobily za nenormálne ceny, drahé šaty, kozmetika, elektronika.. Nemyslím si, že ako 15 ročná som rozmýšľala o tom, či mi rodičia kúpia poriadny mobil, aby som sa s ním potom mohla fotiť a byť na facebooku. Išla som jednoducho von, zazvonila som kamarátkam a užívala si leto. Teraz sa deje pravý opak. Ja nechcem nikoho uraziť ani nič podobné, ale podľa mňa dnešní ľudia si viac vážia ak majú kvalitný mobil atď.. ako chvíle keď môžu byť s kamarátmi vonku a zabávať sa. Samozrejme ak mi napíšte, že keď budem investovať peniaze do kozmetiky napriek tomu, že som na ňu dosť mladá a nepotrebujem ju ešte, no je to lepšie ako keby som si kupovala za tie peniaze alkohol, cigarety poprípade drogy.. tak s vami súhlasím. Problém je však v tom, že práve preto, že nám rodičia kúpia všetko po čom túžime nás ničía. Poviem vám príklad. Určite všetci poznáte ten pocit, keď sa vám nejaká vec tak veľmi páči že s tým otravujete rodičov dokým nesúhlasia s tým, že vám to kúpia. Nastane deň D a vy tú vec dostanete, lenže tá radosť čo ste mali z toho, že si ju budete môcť kúpiť pominula v momente, ako ste si ju kúpili. Toto je problém dnešnej doby. Lebo keď my sme boli mladý, tak sme nemuseli čakať deň alebo týždeň na to aby sme dostali po čom túžime ale aj mesiace.

-Prečo vám to ale všetko tak nezmyselne píšem?
Lebo by som bola rada ak by si ľudia veci, ktoré dostanú poprípade si kúpia vážili. Určite všetci máte doma plno makeupu, ktorá vám nesadla, alebo ste si kúpili radšej nejakú novinku a už ste tú ktorú ste mali vôbec nepoužili a leží vám v šuplíku. Je však veľa dievčat, ktoré túžia mať makeup, ale nemôžu si ho dovoliť..
A práve preto, začnime si vážiť všetko čo máme a nerobme to, že ich len hodíme niekde do šuplíka a jednoducho na ne zabudneme, pretože nájdu sa ešte ľudia, ktorí by si veľmi vážili ak by mohli mať to, čo máte vy.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára