pondelok 18. augusta 2014

Giveaway!

Ahojte :) Myslím si, že je už na čase spraviť na blogu prvú giveaway! Takže som ju pre vás aj pripravila. Dúfam, že sa vám veci, ktoré som vybrala budú páčiť a tomu, kto bude mať šťastie a vyhrá ju, tak dopredu blahoželám.

-Baby lips
-BB cream od Miss sporty
-tieň na oči od Essence
-kajalka od Essence


Pravidlá giveaway:

1. Ak máte účet, tak ma začnite odoberať
2. Napíšte mi do komentáru váš email, kde vás skontaktujem ak vyhráte (kľudne sa môžete podpísať aj anonymne, ale potom si ma pridajte na facebooku- Ronnie Austin)
3. Napíšte mi do komentára aké články by ste chceli najbližšie na blogu a kde ste boli na dovolenke :D ak ste niekde toto leto boli

18 komentárov:

  1. Mileycyrus916@azet.sk
    každodenna make-up rutina :3
    Boli sme iba na slovensku :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Můžu se zapojit, i když jsem z České Republiky?:D:)
    isalvo@atlas.cz
    Food tag & byla jsem v Egyptě

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mňa vždy zaujíma niečo zo života, tvoje koníčky a tak :) ale recenzie určite :) a ja som nikde tento rok nebola, chcela som si užiť čas tu, pretože 4 roky pred tým som poriadne celé prázky nebola doma :)
    gcf pod týmto menom :)

    tereziapolakova1@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. P.S: neviem si ťa dať an odber, kedže tu nemáš pridať sa k lokalite tohto blogu alebo cez email, neviem ako inak to spraviť ale ak to sem dáš tak sa hneď prihlásim :)

      Odstrániť
    2. Môj email je: ronniereckova14@gmail.com :)

      Odstrániť
  4. terasek98@seznam.cz
    asi se to nedá počítat jako dovolená, ale byla jsem se školou ve Švédsku, a bylo to úžasné :)
    ráda bych si přečetla články o tvých koníčcích a podobné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. e-mail: petusa2000@gmail.com
    DreamList :) :3
    nebola som tento rok nikde :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Žiadosť o priateľstvo som poslala na fb aj s emailom lebo Google účet nemám.
    Ja by som bola rada ak by si nám pridávala co najviac unboxing :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. e-mail: martina.pekrov50@gmail.com
    make-up rutina ;)
    nebola som nikde :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sledujem ťa ako: dominnica l
    e-mail: mimalau@centrum.sk

    Bola som v Taliansku a rada si pozerám outfitové články a new in :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. e-mail: bonbon1753@gmail.com
    ja mám veľmi rada hauly, ani neviem prečo :D takisto recenzie a mohla by si viac pridávať články o sebe :)
    bola som pri mori v Chorvátsku a v Česku :) leto užívam ako treba! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. :O Dokonalá Giveaway <33
    email= anezka.fuzekova1@seznam.cz
    Hauly,rutinu a recenze!:3
    Nikde u moře jen v různých městech a na táboře:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Email: esvz@azet.sk
    Myslím že by si mohla pridat nejaký post o tvojich cieloch s blogom, o svojich snoch, koničkoch, zaujmoch a celkovo o tvojom živote, myslím že by to viacere čitatelky zaujalo :) ale je to osobne čiže chapem ak sa s tým s nami nechceš podelit :)
    Včera som sa vrátila z Calabrie (juh Talianska) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Email:12viki345@azet.sk
    Nejaké ,hauly alebo nejake outfity na jeseň :)
    A v júli sme boli na F1 v Madarsku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Mne by potěšilo kdyby jsi udělala Night routine :O :) !
    Email : tereza.kabatnikova@email.cz
    Byli jsme v Petrohradě v Rusku :) .

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Niečo o tebe :) potešili by aj recenzie :D
    A bola som v Turecku :))
    cynthika.pindesova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. DIY, recenze
    Byla jsem v Německu.
    jirina.h1997@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť