sobota 9. augusta 2014

Micelárna voda od Loreal



Ahojte :) Dnes som si pre vás pripravila recenziu na micelárnu vodu od Loreal Paris. Neviem čo ma to ani napadlo ísť dnes do DMky (keďže je sobota) a ja väčšinou chodím do drogérie cez týždeň :D (bože keď sa zamyslím, čo som napísala, tak to znie fakt divne xd). Ale späť k veci :). Ja som premýšľala nad micelárkou od Garnier, bola som už skoro rozhodnutá, že si ju aj kúpim, no nikdy som sa nezaujímala o cenu, keď som dnes videla, že cena je zhruba 6€, tak som si to veľmi rýchlo rozmyslela. Čítala som že micelárka je dobrá, no mne sa zdalo 6€ za ňu dosť (a práve preto si nekupujem ani Biodermu za okolo 15€ :D). No a predstavte si, že v DM-ke mali teraz zlacnené dve naozaj dobré micelárky, ktoré tiež patrili na zoznam miceláriek medzi ktorými som sa rozhodovala. Takže moje rozhodnutie zostávalo na micelárke od Nivei a od Loreal Paris, obe stáli myslím že 4,50€ a mali rovnaký objem 200 ml.

Micelárna voda od Loreal Paris ma naozaj očarila. Je vhodná na odličovanie makeupu aj očí a pier. Skúšala som ho aj na odlíčenie očí a dokonca mi odlíčila aj vodeodolnú riasenku, na pery som ju zatiaľ neskúšala, ale to asi ani skúšať nebudem lebo mi to príde divné dávať si to na pery. Ak máte suchú pleť tak si ju nekupujte lebo vám ju dosť vysuší, naopak ak je vaša pleť zmiešaná až mastná tak je naozaj vhodný, lebo odstráni prebytočný maz. Makeup odstráni z tváre pomerne rýchlo a hlavne bez toho, aby si trebalo drhnúť tvár. Čierne bodky odstráni priemerne ak použijete aj peeling tak čierne bodky pekne zmiznú (samozrejme efekt nie je večný). Nevýhodou vidím aplikátor, ktorý je veľmi hlúpi lebo keď si ju dávam na tampónik, tak sa mi to všade rozteká. Inak micelárka mi vyhovuje a nemám s ňou žiadny problém, pretože mojej pleti vyhovuje. Berte však ohľad aj na to, že každý z nás má inú pleť a to čo vyhovuje mne, nemusí vyhovovať vám. Práve preto trvá dosť dlho kým si človek nájde vhodnú micelárnu vodu, ktorá mu nebude dráždiť pleť ani oči.

3 komentáre:

  1. ja nad micelárnou tiež v poslednej dobe rozmýšľam a neviem od ktorej značky :/ a taktiež neviem presne akú pleť mám stále, pretože sa mi zdá že je m
    niečo medzi suchou a normálnou a niekedy dokonca aj mastnou :D
    inak by som zmenila pozadie na jednofarebné, pretože sa mi to zle číta dosť :/ a overovanie komentárov dosť otravuje :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem pekne za tvoj komentár :) Čo sa týka overovania komentárov určite to zmením a pozadie mi bohužial nemá kto spraviť, takže toto budem mať zatiaľ kým niečo lepšie nenájdem.
    Ohľade tvojej pleti skús pleťovú vodu od Clean and Clear (majú takú zelenú) tá sa dokáže veľmi dobre prispôsobiť pleti a aj Bioderma, no tá je dosť drahá, neviem či by si chcela vraziť toľko peňazí do micelárky :)

    OdpovedaťOdstrániť